کد خبر : 1870
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 - 18:58

اعضای هئیت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی انتخاب شدند

اعضای هئیت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی انتخاب شدند

آی نیوز – با برگزاری مجمع عمومی، اعضای سومین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

به گزارش آی نیوز، بعد از ظهر روز سه شنبه بیست و پنجم آذرماه با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات سومین دوره هیئت مدیریه خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی هفت عضو هیئت مدیره و بازرسین خانه برای یک دوره انتخاب شدند.

در این انتخابات که با حضور اکثریت اعضا خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار شد، در نهایت هفت نفر با کسب بیشترین رای در حوزه های مختلف مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها  و خبرنگاران برای یک دوره سه ساله به عنوان اعضا هیئت مدیره خانه انتخاب شدند.

در مجمع عمومی خانه مطبوعات آذربایجان شرقی که با حضور ناظر اعزامی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد، بعد از سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، توسط مدیر خانه و رئیس خانه و همچنین بازرسان هئیت مدیره قبلی خانه گزارشی از فعالیت های خانه در دوره گذشته ارائه گردید و سپس انتخابات برگزار گردید.
با شمارش آرای حاضران و از میان ۲۵ کاندیدا در پایان رایی گیری عارف گوزلی و محمد امین خوش نیت به عنوان نمایندگان مدیران مسئول، اسد فلاح به عنوان نماینده سرپرستی نشریات سراسری، اسد بابایی به عنوان نماینده خبرگزاری ها، پیمان پاکزاد، علی عباسی و حمیده بردباری به عنوان نماینده خبرنگاران برای یک دوره سه ساله به عضویت هئیت مدیره خانه مطبوعات درآمدند.
همچنین در انتخابات بازرسان، مریم خدابخش و مرتضی شفیعی با کسب بیشترین رای به عنوان بازرس خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی طی روزهای آینده با برگزاری انتخابات داخلی هئیت مدیره رئیس، مدیر و سایر ارکان هئیت مدیره خانه را از بین اعضا انتخاب خواهند نمود.
تعداد آرای منتخبین هئیت مدیره خانه مطبوعات بدین شرح است:
عارف گوزلی ۸۵ رای
محمد امین خوش نیت ۴۲ رای
اسد فلاح ۵۰ رای
اسد بابایی ۷۵ رای
پیمان پاکزاد ۸۴ رای
علی عباسی ۵۹ رای
حمیده بردباری ۳۶ رای
بازرسان:
مریم خدابخش ۵۱ رای
مرتضی شفیعی ۵۱ رای

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.