استقرار میز خدمت شهرداری در مناطق و سازمانها
میز خدمت شهرداری تبریز جهت رسیدگی به شکایات و مشکلات شهروندان به صورت حضوری در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه مستقر میشود.
داود باغی سرپرست ادارهکل بازرسی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تاکید شهردار محترم در خصوص رسیدگی به مشکلات و شکایات شهروندان، برابر برنامهریزی های انجام شده میز خدمت شهرداری تبریز توسط ادارهکل بازرسی شهرداری در همه مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه استقرار مییابد.
وی ادامه داد: هدف از استقرار میز خدمت شهرداری تبریز در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه، کاهش میزان بروکراسی اداری، تسهیل امور شهروندان در مراجعه و اخذ خدمات از واحدهای شهرداری است.
باغی، را مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم دانست و گفت: نخستین برنامه میز خدمت شهرداری تبریز از ساعت ۹ الی ۱۲ سه شنبه هفته جاری در محل ساختمان اداری شهرداری منطقه ۱ تبریز برگزار میشود.
بنا بر اعلام سرپرست ادارهکل بازرسی شهرداری تبریز، شهروندان میتوانند جهت هماهنگی و اخذ اطلاعات لازم با مدیریت بازرسی شهرداری منطقه ۱ به شماره تلفن ۳۵۲۴۹۳۵۲ تماس حاصل کنند.
جهت رسیدگی به شکایات و مشکلات شهروندان به صورت حضوری در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه مستقر میشود.
داود باغی سرپرست ادارهکل بازرسی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تاکید شهردار محترم در خصوص رسیدگی به مشکلات و شکایات شهروندان، برابر برنامهریزی های انجام شده میز خدمت شهرداری تبریز توسط ادارهکل بازرسی شهرداری در همه مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه استقرار مییابد.
باغی، میز خدمت را مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم دانست و گفت: نخستین برنامه میز خدمت از ساعت ۹ الی ۱۲ سه شنبه هفته جاری در محل ساختمان اداری شهرداری منطقه ۱ تبریز برگزار میشود.
بنا بر اعلام سرپرست ادارهکل بازرسی شهرداری تبریز، شهروندان میتوانند جهت هماهنگی و اخذ اطلاعات لازم با مدیریت بازرسی شهرداری منطقه ۱ به شماره تلفن ۳۵۲۴۹۳۵۲ تماس حاصل کنند.
برچسب ها :شهرداری تبریز ، میز خدمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰