کد خبر : 6393
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 7:15

تبریزگردی گروه رسانه‌ای اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی

تبریزگردی گروه رسانه‌ای اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی

آی نیوز-  گروه رسانه ای متشکل از خبرنگاران و مدیران شکبه های تلویزیونی عضو اتحادیه رادیو تلویزیون کشورهای اسلامی از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی تبریز بازدید کردند.

 این گروه رسانه ای از صبح روز پنج شنبه با حضور در تعدادی از مراکز تاریخی و گردشگری شهر بخصوص اماکن موجود در محور تاریخی گردشگری کلانشهر تبریز از این مکان ها بازدید کردند.

گروه رسانه ای اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی ابتدا با حضور در موزه آذربایجان از بخش های مختلف این موزه بازدید کردند.

بازدید از «گوی مسجد»، بازدید از قسمت های مختلف بازار بزرگ تبریز، بازدید از موزه مشاغل و همچنین بازدید از موزه قاجار قسمتی از برنامه تدارک دیده شده برای تور خبری و گردشگری این فعالان حوزه رسانه بود.

 این گروه از مقبره الشعرا و همچنین خانه موزه استاد شهریار بازدید کردند و در برنامه شعر خوانی تشکیل شده در خانه استاد شهریار حضور یافتند.

گروه رسانه ای یاد شده متشکل از مدیران و خبرنگاران شبکه‌های  قدس تی وی، TV۵ ،HRT  ، گونش تی وی، ۱۴، cemTV بودند که پیش از این با شهردار تبریز دیدار داشتند.

حضور گروه های رسانه های بین المللی در شهر تبریز در آستانه رویداد ملی «تبریز۲۰۱۸» گامی مهم در راستای زمینه سازی برای حضور گردشگران کشورهای اسلامی و همچنین معرفی داشته ها و پتانسیل های گردشگری تبریز به این گردشگران است.

حضور گسترده نمایندگان رسانه‌های خارجی به خصوص در زمانی که تبریز در آمادگی کامل گردشگری  (۲۰۱۸) قرار دارد، می‌تواند به فرصتی بی‌نظیر در معرفی تبریز، پایتخت جهان تشیع در اقصی نقاط دنیا به ویژه در ۲۵ کشور عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تبدیل شود..

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.