کد خبر : 35900
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 13:07

تداوم عملیات احداث دیوار سنگی و پله‌گذاری پارک سلامت

تداوم عملیات احداث دیوار سنگی و پله‌گذاری پارک سلامت

شهردار منطقه ۲ تبریز از استمرار عملیات احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و پله گذاری پارک سلامت خبر داد.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث پارک سلامت ولیعصرجنوبی در انتهای بلوار استادمعین با پیشرفت فیزیکی رو به رشد و استمرار عملیات احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی و همچنین انجام پله گذاری برای دسترسی به پیاده راه میانی این پارک همچنان در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۲ احداث این پارک را در یک هکتار مساحت و پرداخت اعتبار اولیه ۴۵ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: اجرای فونداسیون برای نصب چراغ های روشنائی و لوله گذاری برای تامین آب خام جهت آبیاری فضای سبز پارک سلامت به اتمام رسیده است.

علی‌پور، همچنین از اتمام دیوار سنگی ضلع شمالی و پیاده روهای هر دو ضلع شمالی و جنوبی پارک سلامت هم خبر داد و احداث زمین ورزشی و زمین بازی کودکان، نگهبانی و نمازخانه، راه دسترسی و بهسازی فضای سبز، سیستم آبیاری و… را از دیگر امکاناتی برشمرد که در احداث پارک سلامت مدنظر قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: برای جلوگیری از حوادث رانندگی و در راستای ایمنی تردد شهروندان، رنگ آمیزی محوری ترافیکی ابتدای خیابان جدیری شمالی تا تقاطع ۲۹ بهمن بطور شبانه به انجام رسید.

شهردار منطقه ۲ افزود: با مدنظر قرار دادن عبور و مرور بدون حادثه وسایل نقلیه شهری و با هدف جلوگیری از ترافیک، رنگ آمیزی محوری ممتد و منقطع خیابان جدیری شمالی با استفاده از رنگ سرد عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: رنگ آمیزی ترافیکی دیگری هم درحدفاصل میدان بزرگ ائل گلی و ابتدای راهنمائی در هر دو باند رفت و برگشت مسیر جاده ائل گلی با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به انجام رسیده است.

موسی ‌علی‌پور زنوزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ در ادامه آسفالت ریزی معابر و محلات، دو محله سطح حوزه با استفاده از ۱۴۰ تن آسفالت آسفالت ریزی شده است.

وی افزود: در همین راستا آسفالت ریزی کوی گلبرگ از محلات منتهی به بلوار ۳۵ متری سینا با استفاده از ۸۵ تن آسفالت به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ ادامه این فعالیت را در کوی پورقادر اعلام کرد و افزود: برای آسفالت ریزی این محله که از کوی های حوزه ائل گلی محسوب می شود هم از ۵۵ تن آسفالت استفاده شده و فعالیت مشابهی در سایر شریان های اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه برای سهولت تردد شهروندان ادامه دارد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.