کد خبر : 3764
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مهر 1394 - 9:02

ورود شورا به بحث اصلی تعرفه عوارض محلی و بودجه سال ۹۵ تبریز از هفته آینده

ورود شورا به بحث اصلی تعرفه عوارض محلی و بودجه سال ۹۵ تبریز از هفته آینده

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از ورود شورای شهر به بحث تعرفه عوارض محلی و بودجه سال ۹۵ این کلانشهر خبر داد.

به گزارش  آی نیوز، دکتر حبیب شیری آذر گفت: امروز تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه بحث های هفته گذشته در خصوص بودجه سال ۹۵ به اعلام نظرات کارشناسی خود پرداختند و اولویت ها و سیاستهای خود در این خصوص را بیان داشتند.
وی با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید اسلام حسین همدانی به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران گفت: وجود بزرگ مردانی مانند شهید همدانی مایه ی افتخار هر ایرانی می باشد که در طول سالهای دفاع مقدس و همچنین این روزها با بذل جان شیرین خود همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نشان دادند صف آرزومندان شهادت بنیانی مرصوص است.
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به طرح سه لایحه در جلسه امروز شورای شهر تبریز گفت: بعد از طرح سه لایحه و به دنبال بحث و بررسی اعضای شورا در خصوص این لوایح لوایح فوق برای بررسی بیشتر در کمیسیون های تخصصی مربوطه طرح شود.
دکتر شیری آذر همچنین با اشاره به حضور یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در شورای شهر تبریز گفت: دکتر فاطمه دانشور عضو شورای شهر تبریز جهت ارائه تحقیق خود در ارتباط با مسئولیت پذیری نهادهای اجتماعی در صحن علنی شورای شهر تبریز سخنرانی کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.