کد خبر : 685
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1392 - 18:51

ورودی جنوب غرب تبریز با طرح های زیباسازی ، بدنه سازی وتعریض ساماندهی می شود

ورودی جنوب غرب تبریز با طرح های زیباسازی ، بدنه سازی وتعریض ساماندهی می شود

آی نیوز – شهردار تبریز از ابلاغ دستوری ویژه برای آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی جنوب غرب تبریز با اجرای طرح های زیباسازی و نیز تعریض و بدنه سازی در مسیر مذکور خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی در نشست صبحانه کاری خود که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین شهرداری و شهردار منطقه هفت تبریز در این منطقه تشکیل یافته بود با تأکید بر ضرورت اجرای سریع و تعیین تکلیف طرح مذکور افزود: سازمان زیباسازی و در کنار آن معاونت های فنی و عمرانی ، شهرسازی و شهرداری منطقه هفت مکلف شده اند تا بهمن ماه امسال نسبت به مطالعه و طراحی طرح ساماندهی ، زیباسازی ، بدنه سازی و تعریض ورودی جنوب غرب تبریز در شکلی آبرومند و در شأن تبریز اقدام و نتیجه را برای پیش بینی روند اجرا در لایحه بودجه سال آینده اعلام کنند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بر اساس طرح ابلاغی ، ورودی جنوب غرب تبریز حدفاصل پل عابرگذر شهرک شهید رجایی تا پل حسین خان باغبان باید زیباسازی ، تعریض و بدنه سازی شده و در کنار آن المان ها و نمادهای زیبا و شکیل به شکلی که بیانگر هویت ، تاریخ ، فرهنگ و جایگاه تاریخی باشد ایجاد خواهند شد.
دکتر نجفی در خاتمه برنامه ریزی جامع و کلان برای اصلاح ، ساماندهی و بهسازی ورودی های سه گانهشهر تبریز را از اولویت های اصلی شهرداری اعلام کرد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.