کد خبر : 36520
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:38

دانش‌آموزان دختر با درس خواندن به نقش‌های مدیریتی ورود کنند

دانش‌آموزان دختر با درس خواندن به نقش‌های مدیریتی ورود کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر با درس خواندن به نقش‌های مدیریتی ورود کنند، گفت: زنان باید مدیریت‌های جهان را حداقل در حوزه مربوط به خودشان به عهده بگیرند.

آی نیوز- حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، روز یکشنبه اول مهرماه در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر در مدرسه کلکته‌چی ناحیه ۱ تبریز، نقش زنان در حوزه‌های علمی و مدیریتی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: زنان باید مدیریت‌های جهان را حداقل در حوزه مربوط به خودشان به عهده بگیرند، اما متاسفانه چنین آرزو و آرمانی تاکنون، محقق نشده و در طول تاریخ همیشه برنامه‌ریزی‌ها حتی در حوزه خانم‌ها به دست آقایان انجام شده است.

وی افزود: در قرون مختلف و حتی امروز که در مهد علم و تمدن زندگی می‌کنیم، چنین آرزویی برای بانوان، محقق نشده و وجود خانم‌ها در برخی پست‌های مدیریتی در کل جهان کافی نیست.

وی توانایی بانوان را فراتر از مسائلی همچون جنسیت و برخی اصول فمینیستی عنوان کرد و گفت: سردمداران جریان‌های غلط و انحرافی مانند فمینیسم نیز مردانی هستند که تلاش دارند زنان را از اصول آفرینش آنان و توانایی‌های منحصر به فردشان، دور کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش دشمنان و مدعیان حقوق زنان برای منحرف کردن افکار عمومی به توجه صرف به زیبایی‌های ظاهری، بیان کرد: توانمندی‌های بانوان بسیار فراتر از مطالباتی است که برخی تلاش دارند تا آن را در حد پوشش تنزل دهند.

وی ادامه داد: امروز ضرورت دارد تربیت در مدارس، خود را بر پایه علم و تقوا خود را نشان دهند و معلمان و مدیران، فکری برای تعلیم و تربیت و رسیدن به قله‌های علم و تقوا کنند.

دانش‌آموزان دختر با درس خواندن به نقش‌های مدیریتی ورود کنند

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.