کد خبر : 1026
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 15:40

ملی‌پوش امید گسترش فولاد قراردادش را تمدید کرد

ملی‌پوش امید گسترش فولاد قراردادش را تمدید کرد

بازیکن ملی‌پوش تیم گسترش فولاد تبریز قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن تیم گسترش فولاد که فصل گذشته نیز بازی‌های بسیار خوبی برای این تیم انجام داده بود، قرارداد خود را با باشگاه گسترش فولاد به مدت چهار فصل تمدید کرد.
نقی‌زاده جزو ۳۰ بازیکن نهایی تیم ملی امید ایران بوده و توانسته است نظر «وینگادا» سرمربی تیم ملی امید را به سوی خود جلب کند.
قبلا مهرداد بایرامی، سیدامید نظامی‌پور، مهدی اسلامی، میثم نقی‌زاده، یوسف سیدی و رسول پیرزاده قرارداد خود را با گسترش فولاد تبریز تمدید کرده بودند.
اما تیم گسترش فولاد با دو بازیکن جدید نیز به توافق رسید. محمد مختاری ناصری دفاع وسط داماش گیلان و عادل سرشار مدافع و هافبک سهمیه زیر ۲۳ سال با تیم گسترش فولاد تبریز قرارداد منعقد کردند.
سه بازیکن نیز در چند روز گذشته به تیم گسترش فولاد پیوسته بودند که محمدمهدی نظری از استقلال تهران، سیدجلال عبدی از تیم  فولاد یزد و پیمان رنجبر مهاجم بومی فصل گذشته نفت و گاز گچساران به جمع آبی‌پوشان تبریز پیوسته که عبدی و رنجبر جزو سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شوند.
رنجبر قبلا سایقه پوشیدن پیراهن تیم گسترش فولاد تبریز را داشته است.
تیم گسترش فولاد تبریز امسال دومین تجربه خود در لیگ برتر را سپری خواهد کرد. این تیم در سال اول حضورش فراتر از انتظار ظاهر شده و در نهایت در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.