کد خبر : 1036
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 17:17

آیا یخ روابط خطیبی و ششگلانی آب شده است؟

آیا یخ روابط خطیبی و ششگلانی آب شده است؟

روز گذشته رسول خطیبی با حضور در هئیت فوتبال آذربایجان شرقی به دیدار رئیس هئیت فوتبال تبریز رفت تا بالاخره بعد از مدتها این دو فرد فوتبالی از نزدیک با هم دیداری کرده باشند.

موضع گیری های رسول خطیبی در دو سه سال اخیر بر اهالی فوتبال آذربایجان پوشیده نیست و انتقادات گاه و بیگاه وی از مدیریت هئیت فوتبال آذربایجان شرقی هر از چندگاهی رئیس هئیت فوتبال را آزار داده است.
اما دیدار وی با رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی آن هم بلافاصله بعد از انتخاب شدن به سمت سرمربیگری تیم تراکتورسازی این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا یخ روابط رسول خطیبی و ششگلانی حقیقتا آب شده است.
جواد ششگلانی به عنوان متولی اصلی فوتبال آذربایجان شرقی در این دیدار بر حمایت همه جانبه خود از این مربی بومی و خوش آتیه تاکید کرده است و متقابلا رسول خطیبی نیز بنا به خبر سایت رسمی هئیت فوتبال تبریز اعلام داشته است: “بی شک حضور سردار ششگلانی برای استان موهبت الهی و غنیمت است و بنده بر خود وظیفه دانستم به رسم ادب قبل از شروع فعالیت خود از متولی فوتبال استان ، پیشکسوتان و مسؤولین استان با حضور در دفتر ریاست هیأت فوتبال استان رخصت طلب کنم.”
بی شک همدلی و همراهی مدیران ورزشی و هئیت فوتبال آذربایجان شرقی با مربیان و تیم های فوتبال آذربایجان شرقی باعث خواهد شد تا به جای ایجاد حاشیه های زائد و بی مورد و احتمال سو استفاده های دیگران از اختلافات بینابینی تمام توان مدیریتی فوتبال استان در جهت تقویت تیم ها و افراد تلاشگر فوتبال آذربایجان شرقی صرف شود.
با این تفاسیر دیدار دو فرد یاد شده می تواند این نوید را بدهد که زمانی که منافع تیم های استانی و در کل ورزش آذربایجان مطرح است اختلاف دیدگاههای شخصی باید در درجه دوم اهمیت قرار بگیرند.
این موضوعی است که رسول خطیبی به خوبی از میزان اهمیت آن آگاه است و عملکرد فعلی وی نیز گواه این قضیه می باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خلیل پناهی از تبریز سه شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

یوخ یازئخ رسول مجبوردی جاوادئن خایه مللغن ائلیه و ایران دی دا . ایران دا اغلب گئرک خایه مل اولاسان