کد خبر : 1039
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1393 - 11:32

خطیبی: برنامه ۳ ساله‌ام در تراکتورسازی فوتبال تبریز را احیا می کند

خطیبی: برنامه ۳ ساله‌ام در تراکتورسازی فوتبال تبریز را احیا می کند

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برنامه سه ساله‌ای در تیم تراکتورسازی دارم که منجر به احیای فوتبال تبریز شده و می‌تواند به حضور چند بازیکن از تبریز در دوره بعدی جام جهانی در تیم ملی ایران منتهی شود.

به گزارش آی نیوز به نقل از فارس رسول خطیبی اظهار داشت: هر چند کریم انصاری‌فرد یک بازیکن آذری بوده و نماینده تراکتورسازی در جام جهانی برزیل است، اما نمی‌توانم ناراحتی خود را از بابت نبودن هیچ بازیکن تبریزی در تیم ملی ایران و در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان پنهان کنم.

وی افزود: برنامه سه ساله‌ای در تیم تراکتورسازی دارم که منجر به احیای فوتبال تبریز شده و می‌تواند به حضور چند بازیکن از تبریز در دوره بعدی جام جهانی در تیم ملی ایران منتهی شود.

رسول خطیبی که در کنار کریم باقری و سیروس دین‌محمدی تنها بازیکنان تبریزی هستند که در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی قرار گرفته‌اند، در مورد خاطراتش در این رقابت‌ها گفت: از لحظه پرواز تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تا پایان بازی‌های ایران برای من خاطره بوده و باید عنوان کنم حضور در جام جهانی نقطه عطفی برای هر فوتبالیست به شمار رفته و  هیچ مسابقاتی با رقابت‌های جام جهانی قابل قیاس نیست.

با سه سبک متفاوت بازی داریم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با مشکل خواندن گروه ایران، در مورد حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار داشت: بهترین‌های جهان بعد از یک فیلتر سخت برای حضور در جام جهانی گلچین شده‌اند و در این رقابت‌ها ما به سه سبک مختلف بازی خواهیم کرد.

وی افزود: نیجریه به فوتبال قدرتی و بازیکنان با آمادگی جسمانی بالا متکی بوده و آرژانتین نیز در کنار فوتبال قدرتی خود به بازیکنانی با مهارت‌های فردی مجهز است و  بوسنی نیز به عنوان یک تیم اروپایی به کارهای تاکتیکی و هماهنگی تیمی متکی است.

خطیبی گفت: سیستم بازی کی‌روش ۱-۳-۲-۴ است که تقریبا سیستمی دفاعی بوده و سرمربی تیم ملی ترجیح داده در ابتدا خط دفاعی تیم خود را تقویت کرده و ابتدا دروازه تیمش را بسته نگاه دارد و نتایج آبرومندانه‌ای کسب کند.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در مورد بازی با آرژانتین و رودررویی با لیونل مسی، گفت: ما نباید روی مهار مسی بیش از حد تمرکز کنیم، زیرا تیم آرژانتین تنها مسی نیست و چندین بازیکن خوب دیگر نیز دارد و قطعا توجه بیش از حد به مسی به برنامه‌های ایران لطمه خواهد زد.

وی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران بتواند با کسب نتایج خوب در جام جهانی برزیل، نماینده شایسته‌ای برای قاره آسیا بوده و خشنودی فوتبال‌دوستان ایرانی را فراهم کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.