کد خبر : 1046
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 - 4:02

ساماندهی بار و باربران منطقه دارایی تبریز

ساماندهی بار و باربران منطقه دارایی تبریز

مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه از ساماندهی بار و باربران منطقه بازار ومخصوصا خیابان دارایی شهرتبریز خبرداد.

احمد افتخاری  با اعلام این مطلب افزود: با مشارکت و همکاری شهرداری تبریز و مخصوصا تلاش های شهردار منطقه ۸ تبریز از مدتی قبل اقدامات لازم و اساسی برای ساماندهی بار و باربران منطقه دارایی انجام گرفته و درحال حاضر شاهد به نتیجه رسیدن این اقدامات هستیم.
وی  با اعلام اینکه  در حال حاضر  فضای باز مقابل بازار صادقیه به پارکینگ و محل انتظار وانت بارهای بازار تاریخی تبریز اختصاص یافته افزود: ساماندهی باربران و شناسنامه دار نمودن سیستم باربری بازار، اختصاص کوچه کارگشایی و پارکینگ انتهای دارایی جهت بارگیری و تخلیه بار، هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی جهت روان سازی ترافیک خیابان دارایی و نیز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی های لازم انجام گرفته است.
احمد افتخاری  در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در چند وقت اخیر مکانی امن و مطمئن در ۲هزار مترمربع  در آخر خیابان دارایی توسط شهرداری منطقه ۸ در اختیار این شرکت قرار گرفته تا   ترافیک سنگین خیابان دارایی و حتی بخشی از خیابان جمهوری اسلامی حل و روان سازی شود.
وی ادامه داد: متاسفانه همواره و طی سالیان متمادی شرکت های باربری، خیابان دارایی قدیم را بطور کامل تحت پوشش خود داشتند که این امر باعث ایجاد مشکلات متعدد برای شهروندان، عابران و اهالی این منطقه شده بود که با اجرای این طرح مهم و کلیدی برای اولین بار توانستیم بسیاری از مشکلات ترافیکی منطقه را برطرف کنیم.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه در ادامه سخنان خود همچنین تاکید کرد: با اجرای این طرح باربران و وانت داران می توانند براحتی از زیرساخت هایی که توسط شهرداری منطقه ۸ و با مشارکت شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه انجام گرفته بخوبی استفاده کنند.
احمد افتخاری  در بخش دیگری از سخنان خود  از ایجاد اولین ایستگاه کارت پارک تاکسی بار کشور در تبریز خبرداد و خاطر نشان کرد: به منظور حل کامل مشکل ترافیک و جمع نمودن وانت های در صف برای بار گیری از خیابان دارایی ، محوطه مقابل بازار صادقیه با نصب تابلوهای خاص و با  نصب کانکس کنترلی به پارکینگ و محل انتظار وانت بار ها اختصاص یافت و از ورود خودورهای شخصی ممانعت به عمل می آید .
 وی ادامه داد: با اجرای این طرح خیابان دارایی و معابر اطراف آن از وجود وانت بارها و باربران دستی خالی شده و شهروندان می توانند بدون هیچ مشکلی در خیابان دارایی تردد نمایند.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه با اشاره به برنامه های آتی شرکت،  از ساماندهی باربران چرخ دستی بازار و دارایی تبریز خبرداد وافزود:  متاسفانه باربران چرخ دستی از ضعیف ترین اقشار در شهر تبریز بوده و این شرکت در نظر دارد با همکاری شهرداری منطقه۸ تبریز یک معبر ویژه جهت تردد باربران چرخ دستی ایجاد کرده، تا رفت وآمد این باربران به سهولت انجام گیرد و درکنار آن شاهد بروز مشکلاتی در داخل بازار و محدوده دارایی تبریز نباشیم.
وی خاطر نشان کرد: همچنین برای آسایش باربران چرخ دستی منطقه بازار ایستگه های ویژه تخلیه بار موقت با همکاری شهرداری منطقه۸ تبریز احداث خواهیم کرد تا اصناف و کسبه منطقه دارایی بتوانند جهت ورود و خروج بار به مغازه و بیرون از خیابان با مشکلی مواجه نشوند.
افتخاری افزود: بزودی کار ثبت نام باربران چرخ دستی منطقه بازار شروع شده و درکنارآن با ارائه تعرفه های مشخصی تلاش خوهیم کرد تا حق و حقوق این عزیزان توسط برخی افراد سود جو زیرپا گذاشته نشود.
وی درخاتمه اقدامات شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه را در راستای همکاری با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز برای اجرای درست طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز دانست.
احمد افتخاری  مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه در پایان باردیگر از حمایت های دکترنجفی شهردار کلانشهرتبریز، مهندس مدبر شهردارمنطقه ۸ تبریز، دکتر وحیدی کیا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و مهندس آذری فر مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز و دیگر عزیزانی که هرکدام به نوعی در اجرای این طرح از شرکت حمل و نقل بار وخدمات مرتبط شهرتبریز وحومه حمایت کرده اند، قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.