کد خبر : 10461
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 3:34

محل برگزاری مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ اعلام شد

محل برگزاری مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ اعلام شد

نخستین هفته از دیدار های دور گروهی مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ از روز شنبه هفته آتی آغاز می شود….

آی نیوز: نخستین هفته از دیدار های دور گروهی مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ از روز شنبه هفته آتی آغاز می شود.

مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ که در چارچوب نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، از روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲۸ دیدار آغاز می شود.

در این مسابقات ۲۵۲ تیم حضور دارند که به ترتیب ۲۴ تیم در رده پیشکسوتان، ۱۶۰ تیم در رده بزرگسالان، ۳۲ تیم در رده جوانان و ۳۶ تیم نیز در رده نوجوانان به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این مسابقات برای ۳۱۲۰ نفر به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست کارت شناسایی صادر شده است.

گفتنی است بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری المپیاد ورزشی محلات تبریز، مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ همه روزه بعد از افطار و در ۸ سالن برگزار می شود.

مسابقات بزرگسالان به ترتیب در سالن های میلاد (چایکنار، پارک قائم مقام فراهانی)، سفیر امید (آخر منظریه- شهرک سفیر امید(شهید طالقانی)- روبروی تالار مبین)، عدالت اکبری (ائل گلی پشت مترو)، شهروند (خیابان ذاکر)، ارم (ارم جنب آتش نشانی) و مشروطه (خیابان امامیه) برگزار می شود.

سالن شهدای خطیب، واقع در میدان رسالت نیز برای برگزاری دیدار تیم های نوجوانان و جوانان اختصاص یافته است. دیدارهای ۲۴ تیم حاضر در رده پیشکسوتان نیز در سالن خاوران، واقع در شهرک خاوران برگزار می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.