کد خبر : 10771
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 9:29

بازدید و تقدیر معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از احداث بازارچه خودرو

بازدید و تقدیر معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از احداث بازارچه خودرو

مهندس مسعود برزگر جلالی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری از بازارچه خودرو غرب تبریز بازدید کرد.

image

آی نیوز نیوز: مهندس مسعود برزگر جلالی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری از بازارچه خودرو غرب تبریز بازدید کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری کلانشهر تبریز به همراه شهردار منطقه ۶ و شهردار منطقه ۱۰ و مدیرعامل سازمان میادین شهرداری کلانشهر تبریز از بازارچه خودرو بازدید و در جریان آخرین مراحل احداث و بهره برداری این مجموعه قرار گرفتند.

مهندس بزرگر جلالی در این بازدید، ضمن تشکر از مهندس سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز احداث بازارچه خودرو را اقدامی شایسته و موثر در راستای زیباسازی و چهره شهری و ساماندهی خرید و فروش خودرو به صورت منسجم و مدیریت شده دانست.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی و آلودگی های بصری و محیطی ناشی از تجمع مشاغل مزاحم در سطح شهر گفت: به علت ترافیک بیش از حد خیابان های کلانشهر تبریز ظرفیت تحمل توقف های دوبله و سوبله را ندارد لذا ضرورت انتقال مشاغل مزاحم به شهرک های تخصصی بیش از پیش و به صورت اضطراری احساس می شود.

مهندس سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ نیز تصریح کرد: شهرک صنفی – صنعتی مبل و خودرو در منطقه مایان با همکاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی طراحی شده و تمام امکانات لازم برای انتقال صنوف وابسته به مبل و نمایشگاه های خودرو به این منطقه منتقل خواهد شد .

شهردار منطقه ۶ تبریز، خاطرنشان کرد: با اتمام این عملیات بازارچه هفتگی خودرو از کوی دامپزشکی خیابان شهید نجاتی به محل شهرک مبل و خودرو منتقل خواهد شد.

گفتنی است، شهرک مبل و خودرو در جوار اتوبان غرب تبریز به عنوان یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه شش تبریز در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار در منطقه ۶ تبریز با مشارکت شهرداری به منظور اسکان و انتقال نمایشگاههای مبلمان و خودرو احداث شده است.

منطقه صنفی صنعتی مایان شامل ۱۰۰ واحد صنفی صنعتی بوده که در فاز نخست با احداث و آماده سازی ۴۰ واحد صنفی و در فاز دوم با برنامه ریزی ساخت ۶۰ واحد جدید، زمینه را برای انتقال تدریجی و قطعی مشاغل مزاحم فراهم کرده و تا انتقال کامل مشاغل مذکور توسعه خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.