کد خبر : 1086
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 8:06

احیای ماشین سازی خواست مردم و موجب احیای ورزش آذربایجان شرقی می شود

احیای ماشین سازی خواست مردم و موجب احیای ورزش آذربایجان شرقی می شود

آی نیوز – سخنگوی شورای شهر با اعلام اینکه احیای ماشین سازی موجب احیای ورزش آذربایجان شرقی می شود گفت: توجه به ماشین سازی خواست شهروندان تبریزی است.

 “سعید حاجی زاده” با اشاره به اینکه حمایت از تیم ماشین سازی تبریز استفاده بجا از پتانسیل هواداری این تیم باسابقه است گفت: احیای ماشین سازی تبریز موجب احیای ورزش آذرایجان شرقی می شود.
وی با اشاره به موافقت فدراسیون فوتبال باتغییر نام شهرداری به ماشین سازی گفت: شورای سازمان ورزش شهرداری رای به حمایت شهرداری از این تیم در دسته دو داده است ولی ما به صورت کتبی درخواست بازنگری در تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری را نموده ایم.
حاجی زاده با اشاره به پتانسیل خوب هواداری تیم ماشین سازی تبریز گفت: با تغییر نام می توانیم از ظرفیت هواداری ماشین سازی به نفع امتیاز لیگ یکی شهرداری است.
سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه حمایت از ماشین سازی، استفاده از پتانسیل هواداری این تیم است: ایجاد نشاط اجتماعی مورد تاکید و تایید مسئولان ارشد نظام است زیرا نشاط اجتماعی امید به آینده و روحیه همبستگی و رشد را بوجود می آورد و فکر می کنم بهترین روش برای تحقق اهداف کلان نظام در بخش ورزش تبریز احیای مجدد قطب دیگر فوتبال تبریز و شمالغرب کشور است.
وی با طرح این موضوع  که هدف شهرداری از سرمایه گذاری در ورزش قهرمانی ایجاد نشاط اجتماعی است، گفت: حال سوال این است: ایجاد نشاط اجتماعی برای ۱۰۰۰ نفر بهتر است یا اینکه نشاط اجتماعی را برای ۲۰هزار و ۳۰ هزار نفر ایجاد کنیم؟
وی ادامه داد: ما با یک تغییر نام نشاط اجتماعی را تعمیم می دهیم به کل هواداران ماشین سازیکه تعدادشان کم از طرفداران تراکتورسازی نیست، و به تبع آن نشاط اجتماعی به مردم تبریز و استان تعمیم می دهیم.
عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: با همان سرمایه گذاری که روی شهرداری تبری انجام می دادیم، تنها یک تغییر نام این کار صورت می گیرد.
وی با اعلام اینکه نباید به این قضیه به صورت سطحی نگریست گفت: در حقیقت با این کار اتفاق خاصی نمی افتد ما با پول مردم برای ایجاد نشاط اجتماعی همین مردم سرمایه گذاری می کنیم
وی با اعلام اینکه خواست مردم تبریز این است که ماشین سازی احیا شود و ما باید خواست مردم را اجابت کنیم گفت:  ما که نمی توانیم دیکتاتوری نموده و بگوییم مردم هر چه می خواهند بگویند الان خواست مردم خارج شدن ماشین سازی از این وضعیت و احیای این تیم ریشه دار است.
حاجی زاده تیم فوتبال شهرداری را کم تماشاگر خواند و گفت: ماشین سازی هواداران بسیار زیادی دارد و بهره گیری از این پتانسیل اصلی ترین هدف تغییر نام شهرداری به ماشین سازی است؛ چرا که با این کار تلاش و هزینه شهرداری بیشتر نمود پیدا می کند و هواداران این تیم نیز خوشحال می شوند.
این عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: این اطمینان را به پیشکسوتان و هواداران ماشین سازی می دهم که تمام سعی ام را برای احیای ماشین سازی خواهم کرد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.