کد خبر : 10926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 6:21

تخریب ساختمان های خیابان ۳۵ متری ارتش در امتداد مسیرگشایی

تخریب ساختمان های خیابان ۳۵ متری ارتش در امتداد مسیرگشایی

ساختمان ها و آسایشگاه های موجود در مسیر خیابان ۳۵ متری ارتش با همت و تلاش مجموعه کارکنان شهرداری منطقه ۳ تخریب شد و در اختیار پیمانکار طرح قرار گرفت.

 

ساختمان ها و آسایشگاه های موجود در مسیر خیابان ۳۵ متری ارتش با همت و تلاش مجموعه کارکنان شهرداری منطقه ۳ تخریب شد و در اختیار پیمانکار طرح (سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز) قرار گرفت.

به گزارش به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، ۵ باب ساختمان بزرگ و آسایشگاه که در مسیر احداث امتداد خیابان ارتش موجود  بود بمنظور اهمیت پروژه که احداث خیابان مرهون آزادسازی و تخریب آنها بود، تخریب شد و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

این خیابان که نقش بسزایی در آرام سازی ترافیک خیابان آزادی و کمربندی میانی خواهد داشت و به لحاظ اتصال خیابان ارتش به کمربندی میانی و از آنجا هم به اتوبان شهید کسائی، دارای نقش پررنگ و مهم و حائز اهمیت در بین پروژه های عمرانی شهرداری تبریز است.

شهردار منطقه ۳ مرتضی موحدنیا ضمن تقدیر ازهمکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی مسیر و تعامل خوب با شهرداری منطقه ابزار امیدواری کرد؛ با تخریب ساختمان ها و آسایشگاه های ۵ گانه بزودی شاهد اتمام و افتتاح این پروژه و تقدیم آن به شهروندان عزیز و فهیم باشیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.