کد خبر : 1100
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 9:28

حذف تدریجی پارکبانی و توسعه پارکومتر در تبریز

حذف تدریجی پارکبانی و توسعه پارکومتر در تبریز

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری خبر داد:
حذف تدریجی پارکبانی و توسعه پارکومتر در تبریز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از حذف تدریجی پارکبان ها و توسعه پارکومتر ها در تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز ” فیروز آذری فر” گفت: در حال حاضر شیوه پاکبانی در تبریز در بخشی از معابر شهر وجود دارد که رویکرد جدید استفاده از دستگاههای هوشمند و دیجیتالی پارکومتر است که به صورت مکانیزه جا ارک را به متقاضیان اختصاص می دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: به تدریج بهرمندی از سامانه نوین پارکومتر در معابر تبریز توسعه خواهد یافت و جای پارکبانی را خواهد گرفت.

وی در خصوص ویژگی های دستگاههای پارکومتر اظهار کرد: دستگاههای هوشمند و دیجیتالی پارکومتر با هدف سرعت در ارائه خدمات، دقت در محاسبه زمان و تعرفه پارک خودروها و عدالت در رعایت حقوق شهروندی نصب و راه اندازی شده اس و به نظر می رسد که توسع این دستگاهها تحول بزرگی در ترافیک شهر ایجاد کند.

وی اعلام کرد: اجرای طرح پارکبان در برخی مناطق شهر مشکلاتی بوجود آورده که با نصب این دستگاه شاهد از بین رفتن این مشکلات و ارتقای سطح رضایت عمومی و همچنین رعایت دقیق قوانین و مقررات هستیم.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی تبریز اظهار داشت: تبریز به عنوان یک کلانشهر مشکلات ترافیکی مخصوص به خود را دارد به همین دلیل در سال ۷۰ شهردار وقت تبریز برنامه تاسیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز را ارائه کرد و به طور رسمی این سازمان از مرداد آن سال با تصویب اساسنامه در وزارت کشور کار خود را آغاز کرد.

آذری فر با اشاره به وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: روانسازی ترافیک و ایجاد امنیت برای عابران و رانندگان مهمترین رسالت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص ماموریت های این سازمان اظهار داشت: ایجاد سرعتگیر، طراحی و نصب تابلوهای علائم، خط کشی معابر، دوربین های غیرهوشمند تقاطع ها از جمله ماموریت های سازمان است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.