کد خبر : 1101
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 10:33

نگاهی به ماجرای پیچیده ی خط دروازه ی تراکتورسازان

نگاهی به ماجرای پیچیده ی خط دروازه ی تراکتورسازان

پس از جدایی محسن فروزان از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، دروازه بان فصل گذشته ی این تیم، قرارداد خود را تمدید کرد.

با آغاز نقل و انتقالات فصل جدید لیگ فوتبال، سید حسین حسینی، دروازه بان سابق تیم استقلال تهران، به عنوان اولین خرید تراکتورسازان راهی این تیم تبریزی شد تا دوران خدمت سربازی خود را در تبریز بگذراند.

اما دومین خرید سرخپوشان تبریزی نیز به خط دروازه مربوط می شد و این تیم محسن فروزان را که سابقه حضور در جمع تراکتوری ها را داشت، از تیم گسترش فولاد به خدمت گرفتند.

با آمدن فروزان و تمدید قرارداد حامد لک، سید حسین حسینی از جمع دروازه بانان بزرگ این تیم جدا شد و به دلیل ترافیک موجود در این پست، راهی تیم ملوان بندرانزلی شد تا خدمت سربازی خود را در این تیم بگذراند.

اما این پایان ماجرای پیچیده ی دروازه بانی تراکتورسازان نبود و محسن فروزان که به دلیل داشتن پیشنهادهایی از سه تیم استقلال تهران، فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز، دروازه بان شماره یک بودن در تراکتور را بهانه و عنوان کرد نمی تواند ذخیره ی حامد لک باشد؛ سرانجام طی جلسه ای که با مسئولان باشگاه داشت، به صورت توافقی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

با رفتن فروزان، تراکتورسازان در صدد به خدمت گیری دروازه بان دوم برآمدند و با داوود نوشی صوفیانی، دروازه بان فصل گذشته ی خود تمدید قرارداد کردند تا به عنوان ذخیره ی حامد لک در این تیم باشد.

اما باز هم این پایان کار نبود و سید حسین حسینی در مصاحبه ای از تماس مسئولان باشگاه تراکتور برای بازگشت دوباره به این تیم خبر داد؛ البته با توجه به قرارداد حسینی با ملوان، به نظر می رسد پرونده ی پست دروازه بانی تراکتوری ها بسته شده باشد و حامد لک و داوود نوشی صوفیانی، به عنوان دو دروازه بان در تیم فصل آینده حضور خواهند داشت./ایسنا

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.