کد خبر : 1108
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 6:44

شهردار تبریز’ چهره تبریز را دگرگون می کنیم

شهردار تبریز’ چهره تبریز را دگرگون می کنیم

آی یوز –  شهردار کلان شهر تبریز با اعلام تصویب لایحه دوهزارمیلیاردتومانی شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: با استفاده از این ظرفیت بوجود آمده چهر شهر را در عرض سه سال دگرگون خواهیم کرد.

 دکتر صادق نجفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری باید به سمت ایجاد درآمد های پایداراز طریق انباشت سرمایه در بانک شهر سوق سوق پیدا کند.
شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه شهردار تبریز جز سهامداران بانک شهر می باشد بر استفاده شهرداری این شهر از ظرفیت بانک شهر تاکید کرد.
شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تبریز به جز بانک شهر در موسسه دیگری حساب ندارد اظهار داشت: شهرداری تبریز تاکنون از ظرفیت بانک شهر استفاده نکرده است.
وی با اشاره به تصویب لایحه دو هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:  وجود این دو هزار میلیارد تومان مزیت بزرگی برای تبریز خواهد بود و قطعا تحول بزرگی در سرعت بخشیدن به پروژه های مختلف شهر ایجاد خواهد شد.
نجفی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز بعد از تهران دومین شهری است که توانسته است با استفاده از تفاهم نامه با بانک شهر ظرفیت عظیمی و جدیدی برای شهر تبریز ایجاد نماید.
شهردار کلانشهر تبریز محور تفاهم نامه امضا شده با بانک شهر را توانمند سازی مجموعه شهرداری تبریز عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بنا باشد چهره شهر دگرگون شده و بافت فرسوده و حاشیه ای تبریز احیا شود لازمه اش وجود چنین تفاهم نامه ای خواهد بود.
وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه بانک شهر متعهد شده است منابع مالی تملک و بازگشایی مسیرها را تامین کند
گفتنی است تامین منابع مالی برای آزادسازی و احیای بافت فرسود، تامین منابع مالی برای تملک ابنیه، اموال و تاسیسات در مسیرگشایی ها، تامین منابع مالی خرید و واردات و نوسازی کلیه ماشین آلات و ابزار و اقلام مورد نیاز شهرداری،  تامین خودروهای مورد نیاز ناوگان شهری و حمل و نقل عمومی، تامین منابع خرید اقلام شهرداری از قبیل آهن آلات سیمان، قیر و.. به شرط تامین از بازار داخلی، ارائه تسهیلات به پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری در جهت تسریع اجرای پروژه ها و کلیه طرخ های مصوب گردیده در قالب لایحه بودجه سال های ۹۳ و ۹۴  بندهای لایحه تقدیمی شهرداری تبریز بودند که به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.