کد خبر : 1116
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 17:44

وقت شورای شهر تبریز با مسائل جزئی به هدر می‌رود

وقت شورای شهر تبریز با مسائل جزئی به هدر می‌رود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم شهرمان را نجات بدهیم نیاز به سرمایه‌گذار داریم، گفت: دور از انصاف است که وقت شورای شهر را با مسایل جزیی که این روزها در شورا معمول شده بگیریم.

سعید محدث بر لزوم روانسازی روند سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: در صورتی که شهردار بتواند قرارداد ببندد، شورا در تأیید رأی بدهد و کمیسیون ماده ۵ هم در همان زمان تشکیل جلسه بدهد و پرونده در ۲۴ ساعت کامل شود، سرمایه‌گذار می‌بیند که در برابر یک عمل تمام و کمال قرار گرفته است اما اگر یک پروژه در انتظار مجوز به‌جای ۲۴ ساعت ۲۴۰ ساعت معطل شود، همه چیز از دست خواهد رفت چون سرمایه‌گذار به دنبال راه‌های ساده‌تر و شفاف‌تر است.

وی افزود: این مسئله می‌تواند هم مشکل بیکاری و هم مشکل توسعه شهری را که با درآمدهای معمول شهرداری محقق نخواهد شد، حل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: نباید تنها برای موفقیت لاله پارک خوشحال باشیم بلکه باید نسبت به ادامه این موفقیت‌ها تلاش کنیم.

محدث ادامه داد: تحقق شعار رهبری در سال جاری تولید کار و اشتغال است و بزرگ‌ترین وعده ما هم به مردم ایجاد اشتغال است اگر واقعاً دل و زبان ما یکی است باید بستر جذب سرمایه‌گذار را ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: دور از انصاف است که وقت شورای شهر را با مسایل جزیی که این روزها در شورا معمول شده بگیریم. باید مدیریت زمان را مدنظر قرار دهیم و به شهرداری اعتماد کامل داشته باشیم تا بتوانیم به این خروجی برسیم که کارنامه ما در شورای شهر قابل‌قبول باشد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.