کد خبر : 11321
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 12:37

بازدید شهردار تبریز از روند اجرای پروژه پل عباس میرزا به بهاران

بازدید شهردار تبریز از روند اجرای پروژه پل عباس میرزا به بهاران

شهریار نیوز: مهندس ایرج شهین باهر، شهردار تبریز از مراحل اجرای پروژه پل عابر پیاده و موتور رو پارک عباس میرزا به بهاران بازدید و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

آی نیوز: مهندس ایرج شهین باهر، شهردار تبریز از مراحل اجرای پروژه پل عابر پیاده و موتور رو پارک عباس میرزا به بهاران بازدید و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

به گزارش آی نیوز، پل عابر پیاده و موتور رو پارک عباس میرزا به پارک بهاران با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

این پل به منظور ارتباط قسمت شمالی و جنوبی اتوبان شهید کسائی جهت تردد بدون مشکل عابرین پیاده، پل اتصالی عابر گذر پارک بهاران با مبلغ ۱۹ میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.

عملیات احداث پل فلزی عابرگذر پارک بهاران، که در حد فاصل خروجی ائل گلی و ورودی بلوار دکتر حسابی از نیمه تیر ماه سال گذشته آغاز شده، در ضلع جنوبی اتوبان شهیدکسائی به ضلع شمالی اتوبان، به پارک عباس میرزا متصل می شود، به زودی خاتمه خواهد یافت.

پل عابر پیاده و موتوررو پارک عباس میرزا به بهاران، به طول ۱۱۰ و عرض ۵ متربا شکل خاص موجب دسترسی آسان و بدون حادثه شهروندان برای استفاده از پارک های بهاران و عباس میرزا به صورت عابر رو و موتور رو خواهد شد.

 

image

image

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.