کد خبر : 11402
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 5:34

آسفالت ریزی محلات و معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ تبریز

آسفالت ریزی محلات و معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهریارنیوز: با اتمام عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروها در تعدادی از محلات حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ تبریز عملیات آسفالت ریزی در این محلات ادامه دارد.

با اتمام عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروها در تعدادی از محلات حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ تبریز عملیات آسفالت ریزی در این محلات ادامه دارد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات محله ای و مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی آخماقیه و رواسان، عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها در تعدادی از این محلات توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه  به اتمام رسیده و عملیات آسفالت ریزی آن شروع شده است.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله به دلیل نامناسب بودن آبروها و جداول که باعث تخریب آسفالت و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی در محلات آخماقیه و رواسان شده است، در ابتدا عملیات جدول گذاری ،ساماندهی و اصلاح آبروها و زیرسازی اساسی در محلات صورت گرفته و بعد از آن آسفالت ریزی انجام می شود.

مهندس فرخی اظهار داشت: امیدواریم با اتمام این عملیات ، شاهد افزایش عمر آسفالت معابر، رفع اختلالات تردد، جمع آوری و هدایت مناسب آب های سطحی، بهبود کیفی ظاهری معابر در این طرح حاصل شود.

image

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.