کد خبر : 11407
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 10:33

آغاز بکار نفربر الکتریکی اتوبوسی به‌ صورت آزمایشی در پیاده راه تربیت

آغاز بکار نفربر الکتریکی اتوبوسی به‌ صورت آزمایشی در پیاده راه تربیت

شهریارنیوز: با حضور سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز دو دستگاه نفربر الکتریکی اتوبوسی به‌صورت آزمایشی در پیاده راه تربیت آغاز به

با حضور سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز دو دستگاه نفربر الکتریکی اتوبوسی به‌صورت آزمایشی در پیاده راه تربیت آغاز به کار کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه هشت تبریز، رضا پاک نهاد با اعلام این خبر گفت: رشد فزاینده جمعیت در نقاط شهری پیامدهای ناگوار اجتماعی – اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی برای شهرها به وجود آورده است. بنابران شهرها باید مکان‌های بهتری را برای زندگی فراهم کنند. یکی از این مکان‌ها، خلق خیابان‌های پیاده است. همچنین پیاده راه‌ها به عنوان بخشی از فضای عمومی شهری، به شادابی و نشاط اجتماعی و پویایی و جذابیت فضای شهر می افزایند و طبیعی است که اگر پیاده راهی تعریف و تجهیزشود فرصت و فضای مناسبی برای گردشگران و ارائه کارکردهای مختلف اجتماعی را فراهم آید. 

سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز افزود: برای اینکه پیاده راه ها را فضایی ایمن و مناسب برای تردد آحاد جامعه اعم از افراد کم توان وناتوان سازیم، دو دستگاه نفربر الکتریکی اتوبوسی تمام برقی جهت حمل و نقل عابرین پیاده راه تربیت توسط بخش خصوصی و با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، به صورت آزمایشی شروع بکار کردند که اگر خدمات آزمایشی با لحاظ شرایط موجود در مسیربا موفقیت انجام شود برای افزایش تعداد نفربر الکتریکی اتوبوسی و ادامه فعالیت تصمیم گیری های لازم اتخاذ خواهد شد.

لازم به ذکر است در همین راستا نیز تدابیر و تصمیماتی جهت جلوگیری از پارک خودرو در حاشیه پیاده راه و همچنین حرکت خودروهای غیر ضروری اتخاذ شد.

 

image image image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.