کد خبر : 11413
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 14:04

حمایت شهردار تبریز از ساخت بیمارستان کودکان/ اهدای زمین تا تخفیف ۷۰۰ میلیون تومانی عوارض

حمایت شهردار تبریز از ساخت بیمارستان کودکان/ اهدای زمین تا تخفیف ۷۰۰ میلیون تومانی عوارض

شهریارنیوز: شهردار کلانشهر تبریز بر تداوم حمایت های خود از پروژه احداث بیمارستان کودکان تاکید کرد و افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز علاوه بر اختصاص زمین این بیمارستان

شهردار کلانشهر تبریز بر تداوم حمایت های خود از پروژه احداث بیمارستان کودکان تاکید کرد و افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز علاوه بر اختصاص زمین این بیمارستان بصورت رایگان، تاکنون مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای عوارض مختلف این مجموعه هبه کرده است.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر در بازدید از روند پروژه بیمارستان کودکان تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز کار ارزشمند برادران مردانی آذر در ساخت این بیمارستان را ارج نهاده و تا اتمام پروژه در کنار آنان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان نه تنها تبریز بلکه نیازهای تمام شمالغرب کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد تصریح کرد: باتوجه به نیاز جامعه به ورود خیرین در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی و درمانی، شهرداری تبریز برنامه های ویژه ای برای حمایت از آنان تدارک دیده است.

شهین باهر گفت: مجموعه شهرداری تبریز خود را مکلف می داند تا آخر پروژه در کنار خیرین عزیز باشد تا دیگران نیز برای ورود به این حوزه تشویق و دلگرم شوند.

image

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به خدمات بی‌منت و ارزشمند برادران مردانی آذر طی سالیان گذشته در حوزه های مختلف آموزشی و درمانی اظهار داشت: بدون شک این خانواده یکی از افتخارات تبریز و آذربایجان در تاریخ معاصر ایران اسلامی بوده و الگوی مناسبی برای افرادی است که قصد دارند در این عرصه فعالیت نمایند.

گفتنی است، بیمارستان ۵۸۰ تختخوابی کودکان تبریز با مشارکت شهرداری تبریز در شهرک خاوران در حال احداث بوده و علاوه بر تبریز، نیاز درمانی سایر استانهای شمالغرب و حتی کشورهای همجوار را نیز پاسخگو خواهد بود.

پروژه احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان مردانی آذر در زمینی به وسعت ۵۲ هزار مترمربع با برآورد هزینه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

این بیمارستان دارای بخش هتل “همراه سرا” با ظرفیت ۲۰۰ نفر است که برای راحتی و رفاه همراهان بیماران در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.