کد خبر : 11629
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 - 9:26

سالنامه آماری ۱۳۹۵ شهر و شهرداری کلانشهر تبریز انتشار و توزیع شد

سالنامه آماری ۱۳۹۵ شهر و شهرداری کلانشهر تبریز انتشار و توزیع شد

شهریارنیوز: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از انتشار و توزیع سالنامه آماری شهر و شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد.

image

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از انتشار و توزیع سالنامه آماری شهر و شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، اکبر پورخردمند معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از تهیه، تدوین، انتشار و توزیع سالنامه آماری سال ۱۳۹۵ کلانشهر تبریز خبر داد.

پورخردمند ابراز داشت: سالنامه آماری سال ۱۳۹۵ شهر و شهرداری تبریز کوشش ارزنده ای است که شاخص های مختلف را از دیدگاه عددی و آماری طراحی و تحلیل کرده است.

وی اشاره کرد: نقطه قوت این اثر آنجاست که محدود به شاخص های سازمانی شهرداری نیست و در بخش دوم، اطلاعاتی را از کارکرد ۴۳ نهاد دولتی شهر تبریز ارائه داده است.

ایشان به نحوه ی تدوین این سالنامه اشاره نمود و ابراز داشت: این سالنامه متشکل از ۱۳ فصل و ۳۴۰ صفحه به همت کارشناسان مدیریت آمار و تحلیل اطلاعات گردآوری گردیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز تصریح کرد: حدود ۲۴۰ جلد از این کتاب به ارگان ها و نهادهای اجرایی استان و شهرداری تبریز توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: فصل پایانی سالنامه بصورت اختصاصی به انعکاس عملکرد شهرداری کلانشهر تبریز در سال ۱۳۹۵ پرداخته است.

پورخردمند به اهمیت تهیه سالنامه های آماری بعنوان بازتابی جامع از واقعیت های جاری و عینی دستگاههای اجرایی شهر و نقش بی بدیل آن ها در افزایش و رشد مشارکت شهروندی اشاره نمود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آغاز فرآیند بازنگری جداول آماری مناطق، معاونت ها و سازمان های شهرداری تبریز همه ساله و قبل از شروع جمع آوری اطلاعات سالانه با تشکیل جلسات، بازدید های میدانی، بهره گیری از تجارب دیگر کلانشهرها و بازخورد جداول سالهای گذشته انجام می گیرد.

جهت دریافت فایل آمارنامه اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.