کد خبر : 11686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 5:59

اجرای عملیات کانال کشی، جدول گذاری با هدف بهسازی و ساماندهی وضعیت جداول کوچه شهید ناصری

اجرای عملیات کانال کشی، جدول گذاری با هدف بهسازی و ساماندهی وضعیت جداول کوچه شهید ناصری

شهریارنیوز: کشهردار منطقه ده تبریز از اجرای عملیات کانال کشی، بهسازی ، جدول گذاری با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح منطقه و در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای

کشهردار منطقه ده تبریز از اجرای عملیات کانال کشی، بهسازی ، جدول گذاری با هدف ترمیم و ساماندهی وضعیت جداول سطح منطقه و در راستای بهبود وضعیت جمع آوری آبهای سطحی و فاضلاب خبر داد.

به گزارش آی نیوز، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ده به همراه معاون خدمات شهری و اجرائی منطقه از اجرای عملیات کانال کشی و جدول گذاری کوچه شهید ناصری  بازدید کرد.

وی با بیان اینکه جمع آوری آب های سطحی با اجرای پروژه های کانال کشی از اولویت های ویژه مدیریت شهری است اظهار د اشت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح منطقه همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌ روها و جداول، جدول گذاری و کانال کشی کوچه شهید ناصری  در حال اجرا میباشد.

وظیفه شناس با اعلام این مطلب عنوان کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.وی تصریح کرد : اجرای جوی در کوچه شهید ناصری که دارای اهمیت بسیار بوده هم اکنون در حال انجام است و این امر باعث روان سازی آبهای این مسیر مخصوصاً در فصل بارندگی می گردد و از ایجاد مشکلات در خصوص گرفتگی آبروها جلو گیری می نماید.

وی در پایان بیان داشت : این پروژه ها در مدت زمان کم و با سرعت زیادی اجرا می گردد و هدف آن است با شناسایی ایرادات کالبدی در بافت منطقه نارسایی ها را برطرف نماییم تا شهروندان از محیطی بهتر برای زندگی بهره مند گردند.

image

image

image

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.