کد خبر : 11687
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 6:07

اختصاص فضای ارائه محصولات تولیدی ایرانی به معلولین کارآفرین

اختصاص فضای ارائه محصولات تولیدی ایرانی به معلولین کارآفرین

شهریارنیوز: سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز در جهت حمایت از معلولین کارآفرین از تخصیص فضا برای این قشر جهت ارائه محصولات تولیدی خود با تکیه بر شعار حمایت از کالای ایرانی

image

سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز در جهت حمایت از معلولین کارآفرین از تخصیص فضا برای این قشر جهت ارائه محصولات تولیدی خود با تکیه بر شعار حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از منطقه هشت شهرداری تبریز، رضا پاک نهاد گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین معضلاتی که گریبانگیر آحاد جامعه شده و سدهای بسیاری در مسیر جوانان فارغ التحصیل ایجاد کرده، وضعیت اشتغال آن‌هاست، اگرچه برای رفع این معضل اجتماعی اقتصادی از طرف دولت راهکارهایی ارائه شده اما به نظر می‌رسد این راه‌حل‌ها پاسخگوی حجم بیکاری افراد نباشد.

پاک نهاد افزود: در این بین توجه به قشر معلول و مددجوی جامعه که به هر دلیل زیر پوشش سازمان‌های مختلف حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی هستند، قابل توجه است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری تبریز گفت:امروزه توانایی افرادی که دارای نوعی معلولیت هستند در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این افراد با تلاش و پشتکار مثال‌زدنی فعل خواستن را صرف نموده و این امر را اثبات کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروزه معلولیت محدودیت به شمار نمی‌رود از حمایت از معلولین کار‌آفرین خبر داد و افزود: میزان تقاضا برای شغل بیش از نسبت جمعی کشور است که آثار این موضوع در جمع معلولین نیز قابل مشاهده است.

سرپرسته منطقه  بر استفاده از توانمندی معلولین در جامعه تاکید کرد و گفت: ما از کسانی که کارآفرین باشند و زمینه استغال معلولین و روشندلان را فراهم کنند حمایت می‌کنیم.

پاک نهاد با تصریح اینکه تلاش می‌کنیم در کنار جامعه معلولین شهر بتوانیم به توانمندسازی این افراد کمک کنیم، بیان کرد: با ایجاد بازارچه‌ میدان نماز و در اختیار قرار دادن غرفه های آن به این افراد و خانواده آنها، سعی می‌کنیم بتوانیم این عزیزان را توانمند سازیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.