کد خبر : 1187
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 19:42

ترک‌ اجباری‌ هتل‌ محل‌ اقامت‌ هلندی‌ها به‌ خواسته‌ فیفا

ترک‌ اجباری‌ هتل‌ محل‌ اقامت‌ هلندی‌ها به‌ خواسته‌ فیفا

اعضا تیم ملی فوتبال هلند در فاصله کم تا بازی با آرژانتین به خاطر فیفا مجبور به ترک هتل محل اقامت خود شدند. رسانه‌های هلندی دوشنبه (امروز) گزارش کردند ستاره‌‌های نارنجی هتل سزارپارک را در ریودوژانیرو ترک کردند. علت این امر به خاطر خواسته فیفا صورت گرفت. به نقل از فارس، فدراسیون جهانی برای آنکه

اعضا تیم ملی فوتبال هلند در فاصله کم تا بازی با آرژانتین به خاطر فیفا مجبور به ترک هتل محل اقامت خود شدند.

رسانه‌های هلندی دوشنبه (امروز) گزارش کردند ستاره‌‌های نارنجی هتل سزارپارک را در ریودوژانیرو ترک کردند. علت این امر به خاطر خواسته فیفا صورت گرفت.

به نقل از فارس، فدراسیون جهانی برای آنکه اعضای شرکت‌های اسپانسر خود را و برخی مقامات عالیرتبه دعوت شده به مسابقات را در این هتل جا دهد،‌ از اعضای تیم هلند خواست این هتل را ترک کنند. اتفاقی که امروز روی داد و گروه تیم هلند با ناراحتی اقدام به ترک محل اقامت خویش شدند.

برت فان اوستن،‌ رئیس فدراسیون فوتبال هلند در این باره با ناراحتی اظهار داشت:‌ تصور نمی‌کنم مجبور کردن ورزشکاران به ترک هتل،‌ رفتاری پسندیده و اخلاقی در ورزش باشد. واقعا اینگونه برخورد کردن افتضاح است. بازیکنان تازه به هتل عادت کرده بودند و حالا مجبورند به جایی تازه بروند. چهار سال قبل در آفریقای‌جنوبی از اینگونه رفتارها خبری نبود.

پیکارهای جام جهانی از تاریخ ۲۳ خرداد آغاز شد و تا ۲۲ تیرماه ادامه خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.