کد خبر : 11883
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 6:39

آموزش شهروندی و ورزش همگانی در اولویت کاری شهرداری منطقه ۵ تبریز

آموزش شهروندی و ورزش همگانی در اولویت کاری شهرداری منطقه ۵ تبریز

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۵ تبریز آموزش شهروندی، ورزش همگانی و برنامه های زیست محیطی از اولویت های کاری این منطقه برشمرد.

image

شهردار منطقه ۵ تبریز آموزش شهروندی، ورزش همگانی و برنامه های زیست محیطی از اولویت های کاری این منطقه برشمرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه پنج تبریز، یعقوب هوشیار با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته سهم هزینه جاری این منطقه در بودجه کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه سهم هزینه های جاری در بودجه امسال ۱۸ درصد پیش بینی شده از افزایش بودجه عمرانی خبر داد و گفت: در سال جاری با دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار طرح های عمرانی متنوع وگسترده ای در سطح حوزه اجرا می شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز در ادامه افزود: این منطقه، جزو مناطقی است که با وجود رکود نسبی ساخت و ساز نسبت به سال گذشته از جهش بودجه برخوردار شده ایم.

هوشیار سیاست کاری این منطقه در سال جاری را توجه به آموزش شهروندی، ورزش همگانی و برنامه های زیست محیطی برشمرد و گفت: در سه ماهه اول امسال در زمینه آموزش شهروندی اقدامات خوبی انجام شده که از مهم ترین آنها می توان به برگزاری برنامه افطارلیق در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی همچنین به افتتاح دو فرهنگسرا، فاز اول اتوبان ولایت، فاز دوم مسیرگشایی فرشته جنوبی، پارک نیاوران و باند کندرو جنوبی جاده تهران در سال جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم شهروندان با مشارکتشان، این منطقه را در تحقق بودجه یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.