کد خبر : 11893
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 3:30

افزایش ۲/۵هکتاری وسعت فضای سبز طی یک سال گذشته

افزایش ۲/۵هکتاری وسعت فضای سبز طی یک سال گذشته

شهریارنیوز: شهردار منطقه چهار گفت: با احداث ۴پارک محله ای جدید و تکمیل فضای سبز میدان آذربایجان، وسعت این فضاها در سطح منطقه بیش از ۲/۵ هکتار در کمتر از یک سال افزایش می یابد.

image

شهردار منطقه چهار گفت: با احداث ۴پارک محله ای جدید و تکمیل فضای سبز میدان آذربایجان، وسعت این فضاها در سطح منطقه بیش از ۲/۵ هکتار در کمتر از یک سال افزایش می یابد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اعلام این مطلب افزود: با احداث پارک های کاج، سپیدار، حکیم نباتی و سردار ملی که طی ماه گذشته به بهره برداری رسید و تکمیل فضای سبز میدان آذربایجان، ۲/۵ هکتار بر وسعت فضای سبز حوزه شهرداری منطقه۴ افزوده می شود و کل مساحت فضای سبز منطقه به ۹۵۱هکتار می رسد.

وی با اشاره به جمعیت ۳۱۵هزار نفری حوزه منطقه چهار، بیان داشت: توسعه متناسب وسعت فضای سبز یکی از اولویت هایی است که شهرداری منطقه چهار هدف گذاری نموده و یکی از برنامه هایی است که بتواند فضای سالم و مناسبی را برای شهروندان ایجاد کند.

شهردار منطقه۴ با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز راهی برای ارتقای نشاط شهروندی است، گفت: افزایش سرانه فضای سبز بر روی اقلیم شهر تبریز نیز تاثیر مثبت دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.