کد خبر : 12197
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 7:27

تبریز از ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در سال ۲۰۱۸ میزبانی می کند

تبریز از ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در سال ۲۰۱۸ میزبانی می کند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در طول سال ۲۰۱۸ در تبریز میزبان خواهیم بود گفت: تلاش می کنیم ۷۰ درصد این مسابقات را به بانوان اختصاص دهیم.

آی نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در طول سال ۲۰۱۸ در تبریز میزبان خواهیم بود گفت: تلاش می کنیم ۷۰ درصد این مسابقات را به بانوان اختصاص دهیم.

 ایوب بهتاج در جلسه ستاد اجرایی تبریز ۲۰۱۸، استانداردسازی سالن های ورزشی برای مسابقات ورزشی را اقدامی زیرساختی برای آینده ورزش آذربایجان شرقی دانست و اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات والیبال، تجهیزات و اعتباراتِ سهم فدراسیون و وزارت ورزش در مسبقات بین المللی والیبال را گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته وزارت ورزش ۱.۵ میلیارد در استان هزینه کرده است، گفت: امسال تاکنون ۱۱ میلیارد تومان در تبریز به بهانه ۲۰۱۸ هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از زمان آغاز رویداد ۲۰۱۸ در تبریز، بیش از ۱۰۰۰ میهمان خارجی برای مسابقات وارد تبریز کرده ایم اضافه کرد: در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ بیش از ۱۳ میلیارد دلار دولت روسیه هزینه کرده است لذا باید برای ورود گردشگر در تبریز هم هزینه کنیم.

وی برگزاری جام تختی، والیبال نشسته، اسنوکر و والیبال جوانان را از جمله میزبانی های برجسته مسابقات ورزشی برشمرد و گفت: تور دوچرخه سواری آذربایجان در مهرماه با حضور ۱۵ کشور، مسابقات تیراندازی کشورهای اسلامی در آبان ماه، مسابقات بین المللی فوتسال در نیمه دوم سال ۹۷، هفتمین کنگره مدیریت ورزش در آبان ماه و مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان آسیا در آذر ماه برگزار می شود.

بهتاج با بیان اینکه ۵۰ مسابقه قهرمانی کشور در طول سال ۲۰۱۸ در تبریز میزبان خواهیم بود تصریح کرد: تلاش می کنیم ۷۰ درصد این مسابقات را به بانوان اختصاص دهیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.