کد خبر : 1236
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1393 - 5:45

برای توسعه تبریز بایستی آستین بالا زد و کار کرد

برای توسعه تبریز بایستی آستین بالا زد و کار کرد

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هویت واقعی و تاریخی تبریز در حال حاضر تبلور نیافته است و باید برای توسعه این شهر، و رسیدن به جایگاه و هویت اصلی آن آستین بالا بزنیم و کار کنیم.

 دکتر اعظم حضرتی در مراسم بهره برداری از فاز دوم خیابان سبلان به ائل گلی اظهار کرد: تبریز شهری با ۴۰۰۰ هزار سال قدمت است که وجود مقبره الشعرا، مقبره العرفا و مقبره الوزرا در سه دروازه اصلی آن در سالهای گذشته نشان عظمت و بزرگی این شهر بوده است اما نباید در گذشته بمانیم و نگاهمان باید به آینده باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای توسعه و آبادانی تبریز بزرگ، تک تک شهروندان تبریزی باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای توسعه فرهنگی و عمرانی شهر تبریز تلاش نماید.
حضرتی با اعلام اینکه رویکرد شورای اسلامی کلانشهر تقسیم متوازن امکانات شهری است گفت: در شورای اسلامی شهر تبریز خوشبختانه از هر تخصصی نماینده ای وجود دارد و همه هم و غم اعضای شورا دستیابی به توسعه همه جانبه این شهر می باشد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه دو پیشگام خدمت رسانی به شهروندان تبریزی است گفت: در روز تودیع عباس عادلی شهیر از منطقه ۶ شهرداری تبریز، نه شهروندان ساکن در آن منطقه و نه کارکنان شهرداری راضی نبودند که ایشان از آن منطقه بروند و وجود عادلی شهیر در این منطقه نعمت برزگی برای مردم منطقه است.
حضرتی با اعلام اینکه هر اندازه که می توانیم و در توان داریم باید مردم را تکریم نماییم افزود: یک شهر با زیرگذر و روگذر بزرگ نمی شود بلکه با انسانهایش بزرگ می شود.
وی در رابطه با معضل بیکاری در تبریز گفت: بیکاری در شهر تبریز بیداد می کند و نباید این مسئله را کتمان کنیم. چون اگر واقعیت ها را نبینیم نمی توانیم معضلات را حل کنیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان اظهار داشت: انشالله بتوانیم در جذب سرمایه گذار موفق باشیم تا علاوه بر توسعه شهر با اشتغالزایی جوانان از بروز معضلات اجتماعی که حاصل بیکاری است جلوگیری کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.