کد خبر : 12483
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1397 - 10:53

هزینه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه از طریق اسپانسر پرداخت شده است

هزینه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه از طریق اسپانسر پرداخت شده است

عضو شورای شهر تبریز گفت: هزینه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه از طریق اسپانسر پرداخت شده است.

 

عضو شورای شهر تبریز گفت: هزینه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه از طریق اسپانسر پرداخت شده است.

به گزارش آی نیوز، فریدون بابایی اقدم در نشست خبری مسابقه بزرگ بین المللی شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ در خصوص سیاست‌های شورای شهر تبریز در قبال تیم‌های ورزشی اظهار داشت: سیاست شورای پنجم بحث ورزش همگانی و توسعه ورزش در محلات تبریز است و تا جایی که امکان دارد هدفمان افزایش سرانه حوزه‌های ورزشی است.

وی افزود: سازمان ورزش شهرداری و یا خودِ شهرداری متولی ورزش نیست، متولی ورزش سازمانی به نام ورزش و جوانان است اما در طی سال‌های گذشته شهرداری تبریز در ورزش کم هزینه نکرده است.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره خدمات شهرداری در راستای ورزش همگانی و قهرمانی تصریح کرد: تبدیل زمین‌های خاکی ورزشی به چمن مصنوعی و احداث سالن‌های ورزشی توسط شهرداری به عنوان پای ثابت بودجه عمرانی از جمله فعالیت این سازمان در ورزش همگانی بوده اما با این حال تمرکزی که بر روی ورزش قهرمانی وجود داشت همواره مورد انتقاد اعضای شورای شهر بود.

وی افزود: با موضع‌گیری برخی اعضا نسبت به فروش تیم شهرداری تبریز این موضوع در حال حاضر مسکوت مانده اما چاره‌ای جز این کار وجود ندارد؛ زیرا از طرفی اعضای شورا اصرار دارند که ورزش قهرمانی نباشد و از طرف دیگر اگر بخواهیم تیمداری کنیم باید مصوبه شورا وجود داشته باشد.

بابایی اقدم با بیان اینکه هزینه برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه از طریق اسپانسر پرداخت شده است، عنوان کرد: هر هزینه دیگری هم که رخ داده بخشی از برنامه تبریز ۲۰۱۸ بوده که در بودجه نیز مشخص گردیده، ۲۵ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۷ را به عنوان ردیف‌های برگزاری برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدا بنا بر این بود که در تبریز ۲۰۱۸ برگزاری مسابقات ورزشی بیش از پیش باشد که سازمان ورزش شهرداری با برگزاری المپیاد فوتبال محلات، شطرنج سیمولتانه و برنامه‌هایی از این دست به نحو احسن وظیفه خود را انجام داده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.