کد خبر : 12680
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 11:17

رفع مشکل حاشیه نشینی همت همگانی می طلبد/ طرح جامع فضای سبز تبریز تدوین شده است

رفع مشکل حاشیه نشینی همت همگانی می طلبد/ طرح جامع فضای سبز تبریز تدوین شده است

شهریارنیوز: عضو شورای شهر تبریز گفت: رفع مشکل حاشیه نشینی همت همگانی می طلبد.

image

عضو شورای شهر تبریز گفت: رفع مشکل حاشیه نشینی همت همگانی می طلبد.

به گزارش آی نیوز، سعید نیکوخصلت در صحن علنی شورای شهر تبریز با بیان اینکه تبریز از خشکی دریاچه ارومیه آسیب های فراوانی خواهد دید، اظهار کرد: هر روز باید از مشکلات کم آبی حرف بزنیم؛ چرا که وظایف سنگینی در قبال منابع آبی داریم.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی کشور، اظهار کرد: برخی از مشکلات کشورمان به دنبال توسعه نیافتگی جامعه و انسان‌هاست، به عنوان مثال در شرایط بحرانی بازار ارز مردم به خرید دلار هجوم می‌آورند، همچنین با وجود مشکلات کم آبی در مصرف آب صرفه‌جویی نمی‌شود بر این باورم همه باید از خودشان بپرسند که می‌خواهیم تغییر کنیم یا نه؟

نیکوخصلت با اشاره به مطالبه مردم برای مشخص شدن مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، اظهار کرد: امیدواریم شهرداری تبریز تا یک ماه آتی اقدامات قابل قبولی در این خصوص ارائه دهد.

این عضو شورا با بیان اینکه طرح جامع فضای سبز در حال تدوین است، ادامه داد: طرح جامع فضای سبز در کمیسیون محیط زیست تدوین می‌شود که طبق برنامه در آینده معاونت شهرسازی شهرداری و کمیسیون شهرسازی شورا هم به این موضوع ورود می‌کنند.

نیکو خصلت در ادامه همراهی تمام دستگاه‌ها را لازمه‌ رفع مشکلات حاشیه‌نشینان تبریز دانست و تأکید کرد: برای رفع حاشیه نشینی باید اقدام جدی انجام شود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.