کد خبر : 13045
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 12:21

پارک محله ای سجادیه به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

پارک محله ای سجادیه به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۳ تبریز از بهره برداری پارک محله ای سجادیه واقع در کوی سجادیه شهرک طالقانی در آینده نزدیک خبر داد.

image

شهردار منطقه ۳ تبریز از بهره برداری پارک محله ای سجادیه واقع در کوی سجادیه شهرک طالقانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آی نیوز، مرتضی موحدنیا بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید شهردار تبریز از پروژه های عمرانی این منطقه با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت های شهرداری منطقه ۳ تبریز در دو محور محله ای و منطقه ای صورت می گیرد.

وی افزود: شهرداری منطقه ۳ با حضور در کوی سجادیه واقع در شهرک طالقانی از نزدیک با مشکلات مردم این منطقه آشنا و سپس مشغول به اصلاح معابر، احداث پارک ملحهای و سالن ورزشی در این کوی شده که امیدواریم پارک محله ای سجادیه که مراحل پایانی خود را طی می کند، در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه ۳ تبریز در ادامه به بهسازی معابر کوی سجادیه اشاره کرد و گفت: در این منطقه، اداره کل آب و فاضلاب مشغول عملیات حفاری است که این مسئله مردم را با مشکل تردد روبرو کرده که امیدواریم پس از اتمام این عملیات، مشکلات عبور و مرور مردم این منطقه با آسفالت ریزی اساسی حل شود.

وی همچنین ادامه داد: در روزهای آینده نیز کل معابر منطقه ۳ شهرداری تبریز، بهسازی، لکه گیری و یا آسفالت ریزی اساسی صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.