کد خبر : 1309
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 - 12:14

دعوت عضو شورای شهر از مردم تبریز بر ای حضور باشکوه در راه پیمایی روز قدس

دعوت عضو شورای شهر از مردم تبریز بر ای حضور باشکوه در راه پیمایی روز قدس

با حضور در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم

آی نیوز – عضو شورای اسلامی شهر ، با دعوت از آحاد مختلف مردم شریف تبریز برای حضور در راهپیمایی روز قدس حضور در این راهپیمایی را وظیفه هر انسان شرافتمند دانست.

 دکتر حبیب شیری آذر ا‌ظهار کرد: جنایاتی که رژیم غاصب و ددمنش صهیونیستی امروز در فلسطن انجام می دهد ننگی است که بر دامان قدرت های حامی این رژیم جعلی می نشیند و قطعا روزی دامان این رژیم و حامیانش را خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همصدا با پیام مقام معظم رهبری و همصدا با ندای رئیس جمهور محبوب فردا در کنار مردم ایران و مسلمانان و آزادگان جهان حمایت خود را از مردم فلسطین فریاد خواهیم زد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس اجرای دستور امام خمینی، لبیک به ندای رهبری و همگامی با سایر مسلمانان جهان در رساندن صدای همدلی و حمایت خود به مردم مسلمان فلسطین خواهد بود.

شیری آذر افزود: در هیچ برهه ای از زمان ستم گری، ظلم و اشغالگری دوام نیافته است چه برسد به امروز که مسلمانان بیدارتر و آگاه تر از زمانهای دیگر هستند تا در مسیر آرمان قدس و آزادی سرزمین فلسطین گام بردارند تا روزی بتوانند آوارگان فلسطینی را به وطن برگردانده و رژیم منفور صهیونیستی را نیز منکوب نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فلسطین همواره برای مسلمان اولین مسئله خواهد بود و ملت ایران همواره حامی و ملتهای مظلوم بخصوص مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان اظهار امیدواری نمود به زودی شاهد شکست متجاوزین و غاصبین در برابر حق و عدالت باشیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.