کد خبر : 13100
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 4:27

آغاز اجرای طرح اورهال ناوگان اتوبوسرانی تبریز

آغاز اجرای طرح اورهال ناوگان اتوبوسرانی تبریز

شهریارنیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز اجرای طرح اورهال ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد.

image

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز اجرای طرح اورهال ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و به منظور آماده سازی ناوگان ، بازدید دوره ای ، تعمیرات و بازسازی اتوبوسها جهت سرویس دهی مناسب به شهروندان عزیز آغاز شده است.

وی افزود : با توجه به کاهش حجم سفرهای درونشهری در فصل تابستان، برنامه ریزی هاو هماهنگی های لازم با کارشناسان حوزه فنی ،برای رفع و جلوگیری از نقص فنی احتمالی اتوبوسها  و همچنین رسیدگی به سیستم سرمایشی ناوگان صورت گرفته است.

جلالی تصریح کرد: علیرغم کاهش مسافر در فصل تابستان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی همچنان در ۷۲ خط شهری و حومه با ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در حال انجام است.

به گفته وی، در مسیر تندور نیز خدمات رسانی با میانگین ۸۰ دستگاه اتوبوس با حداکثر سه دقیقه زمان انتظار در مسیر غرب به شرق تبریز صورت می گیرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: اورهال و همچنین بازسازی برخی از ناوگان بخش خصوصی نیز با نظارت اتوبوسرانی  و هزینه بهره برداران در حال انجام می باشد.

جلالی در پایان افزود: نظارت مستمر و میدانی با بهره گیری از سامانه حمل و نقل هوشمند اتوبوسرانی و دوربینهای سازمان ترافیک و همچنین بازرسین شرکت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در جریان است و شهروندان محترم نیز می توانند هر گونه نارسایی را به صورت مستند به روابط عمومی شرکت گزارش نمایند.  

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.