کد خبر : 13152
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 5:26

تحویل مجتمع ورزشی آراز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز

تحویل مجتمع ورزشی آراز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز

شهریارنیوز:مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریزاز واگذاری و تحویل مجتمع ورزشی آراز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد.

image

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریزاز واگذاری و تحویل مجتمع ورزشی آراز به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد.

آی نیوزبه نقل ازسازمان اداره کل املاک و مستغلات،علی‌رضا داستان با اعلام این خبر افزود: مجموعه ورزشی آراز به علت واقع‌شدن در طرح توسعه فاز ۲ پیشنهادی توسعه وادی رحمت، به‌منظور استفاده ازملک مذکور در موارد بحرانی و اضطراری ازجمله موارد ناگوار اعم از سیل و زلزله و… و همچنین به‌منظور استفاده چندمنظوره توسط کارکنان شهرداری تبریز در سال ۹۶ توسط اداره کل املاک و مستغلات تملک گردید.

وی ادامه داد:این مجموعه ورزشی در جاده اختصاصی وادی رحمت جنب CNG قرار داردو شامل تأسیسات گرمایشی، تأسیسات آب‌رسانی، تأسیسات آتش‌نشانی و دفع فاضلاب، تأسیسات الکتریکی و همچنین سیستم‌های حفاظتی می‌باشد که ارزش کل عرصه و اعیان و سرقفلی و ملکیت و تأسیسات مکانیکی و برقی و محوطه­ سازی و حصار کشی و انشعاب برق و سایر متعلقات و ملحقات ملک مذکور  در سال ۹۶ توسط این اداره کل تملک گردید.

 مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریزخاطر نشان کرد:در سال جاری به‌منظور تسریع در امدادرسانی به‌موقع و گسترده ، ایجاد تجهیزات و مکان‌های لازم برای انتقال آسیب دیدگان و اسکان آن‌ها و برگزاری و اجرای آموزش‌های تخصصی برای پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، آتش‌نشانان داوطلب و گروه‌های امدادی مردمی (NGO) و مدیریت آموزش شهروندی در حوادث غیرمترقبه حق استفاده از مجتمع ورزشی آراز به کاربری ورزشی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تحویل گردید.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.