کد خبر : 13197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 9:05

بررسی پروژه اتوبان ولایت و تقاطع غیر همسطح در سه راهی ارتش

بررسی پروژه اتوبان ولایت و تقاطع غیر همسطح در سه راهی ارتش

شهریارنیوز: در جلسه کمیسیون عمران شورای به ریاست محمد اشرف نیا که با محوریت بررسی پروژه اتوبان ولایت و تقاطع امتداد بلوار آزادی با خیابان ارتش تشکیل شد، بر اهمیت تکمیل

image

در جلسه کمیسیون عمران شورای به ریاست محمد اشرف نیا که با محوریت بررسی پروژه اتوبان ولایت و تقاطع امتداد بلوار آزادی با خیابان ارتش تشکیل شد، بر اهمیت تکمیل رینک های شهری و ماموریت هریک از ارگان ها و سازمان ها در این خصوص و همچنین مطالعات دقیق ترافیکی و شهری پروژه تاکید شد.

به گزارش آی نیوز، در جلسه کمیسیون عمران شورای به ریاست محمد اشرف نیا که با محوریت بررسی پروژه اتوبان ولایت و تقاطع امتداد بلوار آزادی با خیابان ارتش تشکیل شد، بر اهمیت تکمیل رینک های شهری و ماموریت هریک از ارگان ها و سازمان ها در این خصوص و همچنین مطالعات دقیق ترافیکی و شهری پروژه تاکید شد.

محمدحسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح کلی پروژه گفت: شهرداری تبریز با توجه به لزوم تسریع در اجرای این پروژه، فاز اول اتصال بلوار استاندارد به کوی نصر، تقاطع اتوبان پاسداران و شهرک نصر را پس از بررسی طرح ها و طی مراحل مورد نیاز وارد فاز اجرایی کرده است.

وی همچنین در ادامه بر اهمیت مسیر از طرف کوی نصر به سمت شرق تاکید نمود و خواستار تشکیل جلسه ای در خصوص بررسی این موضوع با حضور منطقه ۵ شد.

فریدون بابایی اقدم دیگر عضو کمیسیون عمران شورای شهر تبریز نیز با اشاره به اهمیت این پروژه آن را یکی از مهم ترین طرح های شهر تبریز دانسته و به تکمیل رینگ های شهری تاکید ویژه نمود و در خواست جلسه ویژه درخصو پروژه اتوبان ولایت را داشتند.

گفتنی است؛ سایر اعضای کمیسیون وکارشناسان حاضر در جلسه نیز به ارائه نکته نظرات در این خصوص پرداختند.

محمد اشرف نیا ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت پروژه اتوبان ولایت پیشنهاد تشکیل جلسه ویژه با حضور مشاور طرح، معاونت های شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تبریز، دفتر فنی استانداری و اداره راه و شهرسازی استان آذربایجانشرقی و کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تبریز دادند.

یکی از دستورات دیگر کمیسیون عمران بررسی تقاطع امتداد بلوار آزادی و خیابان ارتش بود .

اسحقی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ضمن ارائه توضیحاتی به لزوم احداث تقاطع غیر همسطح در تقاطع مذکور تاکید کردند.

وی ضمن همچنین از بازگشایی امتداد ارتش به سمت پادگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاقی خط ۳ و ۴ قطار شهری تبریز در محدوده مذکوراهمیت ترافیکی پروژه را دو چندان می کند.

در ادامه اعضای کمیسیون وکارشناسان و همچنین شهردار منطقه ۳ نظرات تکمیلی خود را در این راستا ارائه نمودند و در نهایت مقرر گردید موضوع به لحاظ ترافیکی بصورت جامع و از طریق مشاور پروژه بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.