کد خبر : 13246
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1397 - 4:55

شیوه نامه اجرایی تردد زمانی و مکانی ناوگان حمل نقل بار تبریز تدوین می شود

شیوه نامه اجرایی تردد زمانی و مکانی ناوگان حمل نقل بار تبریز تدوین می شود

شهریارنیوز: در راستای کاهش آلودگی هوا و روان شدن ترافیک در شهر، شیوه نامه اجرایی تردد زمانی و مکانی ناوگان حمل نقل بار درون شهری تدوین می شود.

image

در راستای کاهش آلودگی هوا و روان شدن ترافیک در شهر، شیوه نامه اجرایی تردد زمانی و مکانی ناوگان حمل نقل بار درون شهری تدوین می شود.

به گزارش آی نیوز، در چهاردهمین جلسه کمیته فنی سازمان حمل ونقل بار، مطالعه و مکانیابی ایستگاه های پارک حاشیه ای و محدوده مجوزهای زمانی و مکانی تردد ناوگان حمل بار درون شهری بررسی شد.

فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار در این جلسه جلسه  از رنگ آمیزی و نصب تابلوهای ایستگاه های بار حاشیه خیابانهای امام (سه راه طالقانی)، فردوسی، راسته کوچه، ۲۲بهمن و دارایی های ۱ و ۲ که به تصویب شورای همتا رسیده است در آینده ای نزدیک خبر داد.

نادری همچنین با اشاره به تدوین طرح پیشنهادی شیوه نامه اجرائی ترددهای زمانی و مکانی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری کلانشهر تبریز و حومه که پس از بررسی و تایید کمیته فنی  جهت تصویب و تائید کلیات طرح به شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان(همتا) ارسال خواهد شد افزود: در صورت اجرائی شدن این طرح علاوه بر افزایش امنیت و آسایش شهروندان شاهد کاهش آلودگی هوا و روان تر شدن ترافیک خواهیم بود.

چهاردهمین جلسه کمیته فنی سازمان حمل ونقل بارشهرداری تبریز با حضور نمایندگان فرمانداری،پلیس راهورتبریز،معاونت حمل ونقل و ترافیک و سایر اعضاء این کمیته بعد از ظهر روز سه شنبه برگزار شد.در ادامه این جلسه پس از تشریح موارد مطروحه توسط کارشناسان سازمان اعضای کمیته به بحث و بررسی پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.