کد خبر : 13308
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 4:09

استقبال شهروندان ازاجرای موفق آمیز طرح ارتقاء بهداشت محیط شهری

استقبال شهروندان ازاجرای موفق آمیز طرح ارتقاء بهداشت محیط شهری

شهریارنیوز:طرح ارتقاء بهداشت محیط شهری که توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه پنج از اول مرداد ماه شروع شده با استثبال شهروندان همراه شده است.

image

طرح ارتقاء بهداشت محیط شهری که توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه پنج از اول مرداد ماه شروع شده با استثبال شهروندان همراه شده است.

به گزارش آی نیوزبه نقل از امور ارتباطات منطقه ۵، مهندس سیامک آسیایی با اعلام این مطلب گفت: اکیپ های خدمات شهری منطقه ۵ با تمام قوا این طرح را اجرا کرده اند وبراساس پی گیری هایی که داشته ایم شهروندان از طرح  ارتقاء بهداشت محیط شهری  استقبال داشته اند.

وی در ادامه افزود :  طرح خدماتی گوزل تبریزیم و با هدف پاکسازی محیط شهری تا ۱۵مرداد توسط اکیپ های خدمات شهری اجرا وادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه پنج در این رابطه خاطر نشان ساخت : تنظیف و پاکسازی مسیر مهرانه رود ، ساماندهی باکسهای زباله ،رسوب زدایی و گند زدایی از جوب ها و کانالهای شهری وتجهیز سرویس ها بهداشتی ، سمپاشی و طعمه گذاری برای مقابله با حیوانات موذی و امحاء و زیباسازی دیوار نوشته ها مواردی هستند که در قالب این طرح عملیاتی می شود .

وی ابراز امیدواری نمود با انجام این طرح خدماتی شاهد ارتقاء استانداردهای محیط شهری در سطح حوزه باشیم . شهروندان محترم در صورت وجود هر گونه مورد مرتبط در محلات می توانند با سامانه ۱۳۷ در ارتباط باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.