کد خبر : 13318
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 10:57

پارک نیاوران و فرهنگسرای مرزداران تبریز افتتاح می شود

پارک نیاوران و فرهنگسرای مرزداران تبریز افتتاح می شود

شهریارنیوز: شهردارتبریز از افتتاح پارک نیاوران و فرهنگسرای مرزداران در محدوده منطقه ۵ تبریز خبر داد و گفت: با فاصله گرفتن از پروژه های ویترینی و اجرای پروژه های ضروری

شهردارتبریز از افتتاح پارک نیاوران و فرهنگسرای مرزداران در محدوده منطقه ۵ تبریز خبر داد و گفت: با فاصله گرفتن از پروژه های ویترینی و اجرای پروژه های ضروری اولویت دار سیسات توسعه فضای سبز محله ای را در پیش گرفته ایم و در همین راستا قرار است هر ماه یک پارک در تبریز افتتاح کنیم.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه پارک نیاوران و فرهنگسرای مرزداران، افزود: بهره برداری از پروژه ها فردا با حضور مسولان شهری محقق می شود.

وی اظهار داشت: طبق وعده‌ای که به شهروندان مرزداران و نیاوران داده بود یم، اجرای سومین پارک محله ای در این دو شهرک نیز به پایان رسید.

 وی همچنین اظهار داشت: با بهره برداری از پارک ۲ هکتاری ” نیاوران ” تعداد پارک های احداث شده در مرزداران وکوی مصلی به ۳ مورد افزایش یافته است.

شهین باهر با تاکید بر مشخصات این پارک اظهار داشت: علاوه برتامین فضای سبز در این پارک زمین فوتبال با چمن ورزشی و همچنین زمین بازی کودکان نیز احداث شده است.

شهردار تبریز تصریح کرد: برای احداث این مجموعه تفریحی و ورزشی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی درادامه در خصوص بهره برداری از فرهنگسرای مرزداران نیز گفت: این پروژه با۷۰۰مترمربع زیربنا وبا۲۰میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

image

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.