کد خبر : 13479
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 3:34

ارائه خدمات محله محوری برای شهروندان با احداث پارک و میدان ورزشی سجادیه

ارائه خدمات محله محوری برای شهروندان با احداث پارک و میدان ورزشی سجادیه

شهریارنیوز: شهردار منطقه۳ تبریز، احداث پارک محله ای سجادیه و میدان های ورزشی همجوار آن در کوی سجادیه شهرک طالقانی را نمودی از ارائه خدمات محله محور در شهر تبریز توسط

شهردار منطقه۳ تبریز، احداث پارک محله ای سجادیه و میدان های ورزشی همجوار آن در کوی سجادیه شهرک طالقانی را نمودی از ارائه خدمات محله محور در شهر تبریز توسط شهرداری منطقه۳ عنوان کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه۳ تبریز، مرتضی موحدنیا شهردار منطقه، خبر از بهره برداری پارک محله ای سجادیه و میدان های ورزشی همجوار آن در کوی سجادیه شهرک طالقانی، در روزهای آتی ، داده و گفت : پارک و زمینهای ورزشی محله ای کوی سجادیه در مراحل پایانی احداث آن می باشد.

موحدنیا محدوده جغرافیایی شهرداری منطقه۳ را دارای بافت مسکونی و اداری دانسته و تشریح کرد: در سطح حوزه منطقه ۳، محلات مختلفی همچون طالقانی ، مارالان ، منظریه، شهرک طالقانی و … با سهم و سطح  برخورداری های مختلف از خدمات شهرداری وجود دارد.

وی آرایش و پراکنش خاص محلات در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۳ را یکی از عامل های لزوم کار کارشناسی برای تفکیک و اولویت بندی ارائه خدمات محله محور و منطقه محور دانست.

موحدنیا یکی از ویژگی های مجموعه شهرداری منطقه۳ تبریز را توجه ویژه به محلات بر اساس  مطالعات و نیازسنجی های معاونت های فنی و عمرانی، خدمات شهری و اجرایی و معماری و شهرسازی منطقه از سطح حوزه عنوان کرده و افزود: طی بررسی های میدانی، بازدیدهای مجموعه مدیریتی شهرداری منطقه از محلات، دیدار با اهالی در محلات و مساجد و ملاقات های عمومی در روزهای دوشنبه در منطقه و مطالعات درخواست های شهروندان، برای ارائه خدمات برای شهروندان برنامه ریزی می شود.

وی از حمایت ها، تشویق ها و راهنمایی های شهردار تبریز و اعضاء شورای اسلامی کلان شهر تبریز نیز در این راستا قدردانی کرد و گفت: راهکارهای مهم و مفید شهردار کلان شهر تبریز، دکتر ایرج شهین باهر و اعضاء شورای اسلامی شهر تبریز چه در طی جلسات و چه از طریق بازدیدهای خویش، شهرداری منطقه۳ تبریز را همیشه در ارائه خدمات به شهروندان، راهنمایی و تشویق کرده اند.

image

موحدنیا حضور اعضاء شورای شهر تبریز و بازدیدهای آنها از سطح حوزه را مؤثر بر تداوم ارائه خدمات محله ای بویژه در مناطق کم برخوردار شمرده و تأکید کرد: بازدید دکتر فریدون بابائی اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی، دکترعلی آجودان زاده رئیس کمیسیون نظارت و تحقیق و بازرسی و دکتر محرم محمدزاده نائب رئیس کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی و عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلان شهر تبریز و سایر اعضاء ، مشوق مؤثری بر مجموعه کارکنان مجموعه شهرداری منطقه۳ تبریز و راهنمایی ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی این عزیزان تأثیرات مطلوبی را بر چگونگی ارائه خدمات محله محور بر شهروندان داشته است.

شهردار منطقه، احداث پارک محله ای در کوی و محلات را رافع بخشی از نیازهای روحی و روانی شهروندان و به عنوان نمودی از ارایه خدمات محله محور شهرداری تبریز دانسته و افزود: گسترش و توسعه فضای سبز در محلات، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی و بوجود آوردن شرایط مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان، به خاطر مجاورت و نزدیکی به محل زندگی شهروندان، از مسافرت های درون شهری شهروندان به اندازه قابل توجهی کاسته و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود .

وی با اعلام اینکه، به زودی پارک و زمین های ورزشی محله ای سجادیه در کوی سجادیه به بهره برداری خواهد رسید، تشریح کرد: کوچه های منتهی به این پارک محله ای و میدان های ورزشی ، بعد از اتمام لوله گذاری ها برای انشعاب فاضلاب از سوی شرکت آب و فاضلاب منطقه۳ شهرستان تبریز، عملیات زیر سازی های لازم صورت گرفته و جدول گذاری هایشان به اتمام رسیده است که بزودی آسفالت ریزی اساسی خواهد شد.

موحدنیا در مورد زمین های ورزشی کوی سجادیه یادآور شد؛ شهرداری منطقه برای جبران کمبود کسری سرانه فضاهای ورزشی و توزیع متوازن آن در سطح منطقه ، در این ناحیه از شهر اقدام به احداث زمین ورزشی روباز با کاربری فوتسال با پوشش چمن مصنوعی نمود.

شهردار منطقه خبر از تداوم ارائه خدمات محله محور در سایر محلات کم برخوردار سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز داده و تأکید کرد: مطابق مطالعات و برنامه ریزی های کارشناسان معاونت های مختلف شهرداری منطقه، سعی خواهیم کرد شهرداری منطقه۳ تبریز را پایلوت ارائه خدمات محله محور شهر تبریز کنیم.

image

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.