کد خبر : 1354
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 4:07

تراکتوری ها به هوش، می خواهند خطیبی را زمین بزنند/ فقط یک روز “همراه اول” استفاده نکنید

تراکتوری ها به هوش، می خواهند خطیبی را زمین بزنند/ فقط یک روز “همراه اول” استفاده نکنید

آی نیوز – خبر اول اینکه یک روزنامه با نام مشابه برنامه تلویزیونی که ید طولانی در ایجاد و مدیریت حاشیه برای تیم تراکتورسازی دارد اینبار نیز ساز جدیدی را کوک کرد.

 نشریه فوق که همواره در جذب هواداران تراکتورسازی به عنوان خواننده ناموفق عمل کرده است و دلیل این امر نیز بی صداقتی و دروغ پردازی های ریز و درست آن بوده است در آخرین اقدام خود رسول خطیبی را آماج حملات خود قرار داده است.

این نشریه در تیتر صفحه اول خود در سرمربیگری رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی تبریز تشکیک ایجاد نموده و سعی دارد بازی جدیدی را برای وارد نمودن تراکتورسازی تبریز به حاشیه و بهره برداری از حاشیه ها آغاز نماید.

نگاهی به سوتیتر و زیرتیتر معنی دار و جهت دار این نشریه کافی است تا بدون اینکه متن خبر را بخوانیم به نیت اصلی تنظیم کننده مطلب پی ببریم. مطلب خیلی ساده است. می خواهند خطیبی را به زمین بزنند تا شانس مربیان بیکار و بی کارنامه خود را برای حضور در تیم تراکتور بالا ببرند.

این روزی نامه در روتیتر و سو تیتر خود از بررسی پرونده در سازمان لیگ می گوید در حالی که برای این مسئله پرونده ای وجود ندارد که بررسی شود.

روزنامه فوق با علم کردن عدم انتشار رقم قرارداد خطیبی به این گمانه زنی دست زده است. این مسئله درحالی اتفاق می افتد که خطیبی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز است و در ۵-۶ بازی رسمی و غیر رسمی تیم تراکتور، توانمندی و مدیریت این مربی جوان بومی به اثبات رسیده است.

امیدواریم هواداران تراکتورسازی تبریز با عدم توجه و اهمیت دادن به جوسازی های اینچنین بیش از پیش از سرمربی تیم محبوب خود حمایت کنند.

اما خبر دوم: روز گذشته نامه ی وارده ای در مورد بدقولی همراه اول برای اسپانسری تیم تراکتورسازی تبریز منتشر کرده بودیم که در این نامه هواداری  از هواداران خواسته بود در یک روز مشخص از همراه اول استفاده نکنیم تا به این کمپانی بزرگ مخابراتی نشان دهیم که حمایت وی از تراکتورسازی بیشتر به نفع این شرکت است تا تراکتورسازی.

در قسمتی از این نامه آمده بود که هواداران تراکتورسازی با استفاده از همراه اول سالانه میلیاردها تومان سود روانه این شرکت می کنند و چه اشکالی دارد که این شرکت هم از تیم ْآنها به صورت اسپانسر حمایت کند.

اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در سرور سایت بوجود آمده بود این خبر نیز آنچنان که باید مورد استقبال قرار نگرفت.

به هر حال امیدواریم مدیریت تیم تراکتورسازی تبریز با اتخاذ رویه های مناسب به دنبال جذب اسپانسر بخصوص مجاب نمودن همراه اول به اسپانسری تیم تراکتورسازی بنماید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شمس چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۲۳

خبر اولتان چرا گنگ نوشته شده.
با پیشنهاد اون هوادار کاملا موافقم.
ما می تونیم با این کارمان به همراه اول بگیم که اسپانسر تیممان شود

یاشار چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۵۸

من از امروز همراه اولم رو کنار میزارم

تراکتوری چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۴۲

موافقم من هر دو خط موبایل همراه اولم را بتدریج از استفاده روزمره و زیاد خارج و سپس میفروشم

تورک اوغلوقوشاچایلی چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۰۰

آقابابت پیشنهادتان جهت تحریم یک روزه همراه اول ۱۰۰%موافقم چراکه بایدنشان دهیم که همراه اول بایدکلی افتخارکندکه اسپانسرتیمی مثل تراختورباشدولی نیازهست که درست وحسابی هماهنگی ایجادشودتاهمگان درجریان بوده واقدام به تحریم یک روزه همراه اول کنند

فرزاد چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

دوست عزیزی که این مطلب رو نوشته چرا دارید صورت مسئله رو پاک میکنید؟دشمن تراشی یه شیوه کهنه برای بزرگ کردن افرادیه که هیچ توجهی بهشون نمیشه.اولا بنده سالهاست سایت نود رو میخونم و این سایت بیشترین حمایت رو از تراختور کرده.مطلبی هم که نوشته جدید نیست.ورزش ۳ هم نوشته یا سایتها و روزنامه دیگه مطلب رو زدن. خود رسول هم مصاحبه کرده گفته بعد از هفته پنجم میرم کلاس.اینکه یه مربی بدون مدرک کعتبر اومده شده مربی یه تیم بزرگی مثل تراختور تاسف باره اما اگر رسول لیاقت خودش رو نشون بده و نتیجه بگیره اونوقت این مسائل به چشم نمیاد.اما مسئله اسپانسر به لیاقت مدیرعامل برمیگرده.همراه اول نباشه یکی دیگه.مشکل اینه که هیچ جایی برای اسپانسری تراختور پیشنهاد درست و حسابی نداده. پیشنهادات خیلی اندک حدود یک میلیارد.چرا اسپانسر نداریم؟یه مقاله برای این سوال بنویسید.از تیم حمایت بکنید اما حمایت منطقی نه کورکورانه.حمایت کورکورانه تیم رو نابود میکنه.

آذربایجانی چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

ممنون از اطلاع رسانی شما
یاشاسین رسول خطیبی

علی چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

تو اول برو املا و سواد خواندن و نوشتن درست رو یاد بگیر و معتبر رو کعتبر!!!!!!!! ننویس ، بعدش بیا واسه ی تراختور حاشیه درست کن. بدو کوچولو.
—————-
علی جون شما که باسوادی مطلبتو بنویس ما منتشرش می کنیم!
در ضمن از اینکه غلط املایی را یادآورکردی ممنون.
در ضمن ما هم نگران ایجاد حاشیه برای تراختور هستیم بزرگوار!

فرزاد چهارشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

[quote name=”علی”]تو اول برو املا و سواد خواندن و نوشتن درست رو یاد بگیر و معتبر رو کعتبر!!!!!!!! ننویس ، بعدش بیا واسه ی تراختور حاشیه درست کن. بدو کوچولو.
—————-
ببینید ما با کیا شدیم ۷۵ میلیون نفر.آقای محترم اگر جوابی دارید به صحبت بنده مخالفتی دارید نقدی دارید بفرمایید اگر ندارید لااقل شان و شخصیت خودتون رو حفظ کنید. این غلطهای تایپی عادیه معمولا کلمات پیش هم بعضی وقتا به اشتباه جای هم قرار میگیرن. اصل مطلب رو ول کردید به کاف و میم چسبیدید.