کد خبر : 13575
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 7:44

زلزله ۴.۷ ریشتری «کلاته‌‏خیج» سمنان را لرزاند/ خسارتی گزارش نشده است

زلزله ۴.۷ ریشتری «کلاته‌‏خیج» سمنان را لرزاند/ خسارتی گزارش نشده است

شهریارنیوز:مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله ۴.۷ ریشتری دقایقی پیش کلاته‏‌خیج در استان سمنان را لرزاند و هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.

image

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله ۴.۷ ریشتری دقایقی پیش کلاته‏‌خیج در استان سمنان را لرزاند و هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.

به گزارش آی نیوزبه نقل از فارس،ایرج رئیسیان  اظهار داشت: بر اساس گزارش فرمانداری شاهرود، زمین‏‌لرزه نسبتاً بزرگی دقایقی پیش حوالی شهر کلاته‏‌خیج از توابع استان سمنان را لرزانده است؛ ولی هنوز از خسارت‌های مالی و جانی آن خبری در دست نیست و در حال بررسی موضوع هستیم.

وی ادامه داد: این زمین‌‏لرزه در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه پیش از ظهر امروز به وقت محلی با بزرگای ۴.۷ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: این زمین‌لرزه در موقعیت جغرافیایی با عرض شمالی ۳۶.۸۴ درجه و طول شرقی ۵۵.۲۲ درجه ثبت شده است.

رئیسیان با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است، گفت: این زلزله در ۲۰ کیلومتری کلاته‌‏خیج، ۲۱ کیلومتری رامیان گلستان و ۲۷ کیلومتری نوده خاندوز گلستان رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: نیروهای مدیریت بحران استان سمنان هم‌اکنون در حال بررسی ابعاد این زمین‌لرزه هستند و اطلاعات تکمیلی تا دقایقی دیگر اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس؛ وقوع این زمین‌لرزه را شبکه لرزه‌نگاری سمنان وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تأیید کرده است.

۱۱:۴۴/ خسارتی از زلزله گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان دقایقی پیش به فارس گفت: پس از بررسی‌های اولیه تیم‌های ارزیاب، خسارتی از زلزله امروز در کلاته‌خیج گزارش نشده است.

رئیسیان اضافه کرد: بررسی‌های دقیق‌تر تیم‌های ارزیاب با مدیریت فرمانداری شاهرود ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گزارشی مبنی بر خسارت در جریان وقوع زلزله کلاته‌خیج نداشتیم، گفت: این زلزله در مرز سمنان و گلستان رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: با این حال، مردم کلاته‌خیج این زلزله را به خوبی احساس کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.