کد خبر : 13655
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 7:35

اجرای عملیات لکه گیری معابر در ۶ مسیر اصلی شهرداری منطقه دو تبریز

اجرای عملیات لکه گیری معابر در ۶ مسیر اصلی شهرداری منطقه دو تبریز

شهریارنیوز:شهردار منطقه دو تبریزگفت:در تداوم عملیات لکه گیری معابر اصلی شهرداری منطقه دو تبریز، این عملیات در ۶ مسیر اصلی سطح حوزه این منطقه به انجام رسیده است.

image

شهردار منطقه دو تبریزگفت:در تداوم عملیات لکه گیری معابر اصلی شهرداری منطقه دو تبریز، این عملیات در ۶ مسیر اصلی سطح حوزه این منطقه به انجام رسیده است.

به گزارش آی نیوزبه نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه دو ، مهندس باقر خوشنواز با اعلام این خبر افزود: در تداوم عملیات اجرائی لکه گیری مسیرهای اصلی تحت پوشش این منطقه که از ۲۲ مردادماه آغاز شده، طبق زمانبندی انجام گرفته این عملیات تاکنون در ۶ مسیر اصلی حوزه این شهرداری به انجام رسیده است.

وی تاکید کرد: اکیپ کاربلد نهضت آسفالت ریزی معابر اصلی تحت پوشش این منطقه با انجام کاتر زنی، زیرسازی و در نهایت با انجام لکه گیری در تلاش برای تسهیل تردد شهروندان و یکدست نمودن معابر و رفع موانع فیزیکی مسیرهای منطقه می باشد.مهندس خوشنواز در ادامه افزود: تلاشگران خدمات شهری منطقه با انجام عملیات لکه گیری در جاده ۳ کیلومتری ائل گلی، این عملیات را از ابتدای هتل آی نیوز تا اتوبان شهیدکسائی از اهم مسیرهای مورد تردد گردشگران شهر تبریز به انجام رسانده و در اقدامی مشابه میدان پیشقدم تا میدان افلاک نما (در هر دو مسیر رفت و برگشت) در برنامه لکه گیری آسفالت شهرداری منطقه دو، گنجانده شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.