کد خبر : 1369
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 7:38

شهردار تبریز: خبرنگاران طلایه داران عرصه آگاهی و بینش

شهردار تبریز: خبرنگاران طلایه داران عرصه آگاهی و بینش

آی نیوز –  شهردار تبریز در آستانه روز خبرنگار با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران بخصوص خبرنگاران حوزه شهری و اجتماعی تبریک گفت.

دکتر صادق نجفی با اشاره به جایگاه نقش آفرین خبرنگاران در مقطع کنونی اشاره کرده و آورده است: عصر حاضر به واسطه گسترش فن آوری ها و زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی  همواره در معرض تحول و دگرگونی بوده و تلاش برای بهره مندی از آخرین یافته ها و اطلاعات  روز دنیا اولویت اصلی بشر در این دوره به شمار می رود که خبرنگاران رسانه های گروهی پیشتاز این عرصه هستند.
دکتر صادق نجفی در این پیام با بیان این که خبرنگاران طلایه داران عرصه آگاهی و بینش و چشم بینا و زبان گویای مردم جامعه خویشند، تصریح شده است: خبرنگاران تجسم عینی شهامت، مسئولیت پذیری و تعهد بوده و همچون وجدان بیدار جامعه ، تصویرگر زمان خویشند و نوشته هایشان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که زبانشان قاصر است و فریادشان بی صدا.

در ادامه خاطرنشان شده است: ۱۷ مرداد ماه که به نام و یاد “شهید محمود صارمی” خبرنگار مجاهد و مخلص مزین و به عنوان روز خبرنگار در تقویم ایران اسلامی ثبت شده، فرصت مغتنمی است تا  تلاشها و مجاهدتهای خبرنگاران آگاه و نستوه  را ارج نهیم.

شهردار تبریز در پایان با تبریک روز خبرنگار از همفکری و همکاری صمیمانه و بی ادعای خبرنگاران که همواره با انتقادهای سازنده خود مدیریت شهری را در اجرای هر چه بهتر طرح ها و پروژه های شهری و عمران و آبادانی شهر تبریز یاری می رسانند، قدردانی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.