کد خبر : 13737
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 12:21

جمعی از آزادگان تبریزی با شهردار کلانشهر تبریز دیدار کردند

جمعی از آزادگان تبریزی با شهردار کلانشهر تبریز دیدار کردند

شهریارنیوز: جمعی از آزادگان تبریزی با شهردار کلانشهر تبریز دیدار کردند.

image

جمعی از آزادگان تبریزی با شهردار کلانشهر تبریز دیدار کردند.

به گزارش آی نیوز، جمعی از آزادگان تبریزی عصر امروز به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور در دفتر شهردار تبریز، با وی دیدار و گفتگو کردند.

مهندس ایرج شهین باهر در این دیدار با بیان اینکه آزادگان، جانبازان و شهدا در راه حفظ اعتقادات و خاک میهن اسلامی گام های مهمی برای کشور برداشته اند، اظهار کرد: همه ما برای اینکه وضعیت آزادگان و جانبازان را درک کنیم باید خودمان در شرایط مشابه آنان بگذاریم و ببنیم که آزادگان و جانبازان با مشکلات و کمبودهایی روبرو شدند و چه کارهایی بزرگی برای کشورمان انجام دادند.

وی با بیان اینکه ایثارگران و شهدا از جان و مال خود گذشتند تا مردم ایران در رفاه و آسایش زندگی کنند، ادامه داد: وظیفه همه مردم و مسئولان در قبال این عزیزان و خانواده هایشان، تکریم مقام آنان است که در این راستا میز خدمت برای ایثارگران و خانواده های شهدا در شهرداری های مناطق مستقر می شود.

شهردار تبریز در ادامه اظهار کرد: مردم و مسئولان باید از شهیدان و ایثارگران به ویژه آزادگان درس ایستادگی و مقاومت بگیرد و امروز که جامعه دچار جنگ اقتصادی است می توان حتی با یک ساعت کار اضافی در کنار سایر سربازان اقتصادی قرار بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.