کد خبر : 1374
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 17:15

افشاگری/ چند فاسد فوتبالی در تبریز حضور دارند

افشاگری/ چند فاسد فوتبالی در تبریز حضور دارند

آی نیوز – اتفاقات روی داده در سالیان متوالی در حول و حوش دو سه تیم تبریزی و سناریوهای مشابهی و متمایزی که برای هر کدام از این تیم ها در هر فصل جدید به کار برده می شود همه خبر از وجود مفسدان فوتبالی هرچند انگشت شمار در فوتبال تبریز خبر می دهد.

 

هر چند مسئولان ورزش و فوتبال تبریز رسما و علنا چنین چیزی را انکار کنند اما وجود دارند افرادی که در زیر پوشش مربی، مدیرعامل باشگاه, مدیر شرکت نقل و انتقال بازیکن، مقام ذی نفوذ، خبرنگار، بازیکن و… همواره با فراهم نمودن بستر های لازم پول های کلان و غیر قانونی را از همین فوتبال به دست می آورند.

طبق اسنادی که در دست خبرنگار آی نیوز وجود دارد ابعاد فساد در یکی از باشگاههای تبریز آنقدر گسترده است که علاوه بر تشکیل پرونده برای این فساد در استان در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نیز برای این مسئله پرونده تشکیل شده است.

اشکال و انواع فساد روی داده در این پرونده ابعاد  گوناگونی دارد. سندسازی و سندپردازی ها غیر واقعی، صدور کارتهای جعلی بازی، قراردادهای صوری با مربیان بازیکنان و افراد دیگر، اخاذی از بازیکنان و چندین مورد دیگر در این پرونده خاص به چشم می خورد.

در پرونده تیم متول دیگر ارتباطات غیر ورزشی، تبانی ها، و… به چشم می خورد.

اکثر فسادهای روی داده در فوتبال تبریز در نتیجه عدم وجود مدیران لایق و کارکشته از یک سو و عدم وجود نظارت اصولی بر میزان هزینه کردها، عدم نظام مند بودن شیوه های جذب بازیکن، غیر شفاف بودن و ناشفاف بودن برخی قوانین و ضعف های نظارتی اتفاق افتاده است

حال انتظار می رود مسئولین مربوطه به جای ماسمالی کردن و پنهان کردن موضوعات و رد کردن زیرسبیلی خطاهای عظیم مدیران وقت برخی از این باشگاهها با اعلام رسمی و وضع محرومیت های واقعی برای این مفسدن یکبار برای همیشه دامان فوتبال تبریز را از لیث وجود عده ای مفسد فوتبالی پاک کنند.

آی نیوز در آینده نزدیک به طور دقیق و موردی به بررسی این فسادها خواهد پرداخت

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

behnam دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

والا ما که از حرف تو چیزی رو برداشت نکردیم!
اگه حرفت فساده پس چرا از تیم جنوبی نمیگی که با اینکه تبانی اون اثبات شد ولی باز به لیگ دسته ۱ صعود کرد!(برخلاف بعضی دیگه!)
یا چرا از فتح ا.. زاده نمیگی که با وجود پیشنهاد۲ میلیاردی از سمتش کنار نرفت؟ یعنی چقدر به جیب میزنه که ۲ میلیارد سیرش نمیکنه؟
یا از آقای ساکتی بگو که به مدیریتش معروف بود ولی بعدها خواست داماش رو بخره! به نظرت یه کارمند دولتی چطور میتونه اون همه پول گیر بیاره؟
یا از سرمربی بگو که پول میده روزنامه ها و تماشاگرا یه مربی دیگه رو تو تیم ثابق اون آقا کله کنن!
یا……………………………..
پس بگو دیگه چرا حرف نمیزنی ها!
یا شماهم بلدید یه تیم های خاصی رو به حاشیه ببرید؟

علی شنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۳۵

باسلام به خوانندگان عزیز

به آن آقای که این مطالب نوشته می گویم اگر راست می گوید وسند برای این حرفهایتان دارید روکنید والی حرف تان بی ارزش است و بس