کد خبر : 1380
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 8:07

کارشناس فوتبال: بازیکنان تیم گسترش فولاد هماهنگ نیستند

کارشناس فوتبال: بازیکنان تیم گسترش فولاد هماهنگ نیستند

 

 

 

کارشناس فوتبال گفت: باشگاه گسترش فولاد تبریز تیم خوبی برای لیگ برتر بسته است اما بازیکنان این تیم در خطوط سه گانه به هماهنگی نرسیده اند.

 

به نقل از ایرنا، احد نظرزاده افزود: از مجموع نفرات فصل گذشته گسترش فولاد ۱۲ نفر جدا شده، ۱۲ نفر حفظ شده و ۱۲ نفر نیز به تازگی جذب شده اند که این امر رسیدن به هماهنگی تاکتیکی در تیم را تا حدودی زمان بر می کند.

وی با بیان اینکه گسترش فولاد پس از دو فصل حضور در لیگ برتر و کسب رتبه مناسب در فصل گذشته باید برای تثبیت جایگاه خود تلاش کند، اظهار کرد: این تیم از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی بهره مند است که باید از این ظرفیت ها برای پیشبرد فوتبال استان استفاده شود.

نظرزاده، یکی از نقاط ضعف بازی گسترش فولاد مقابل سپاهان اصفهان را مربوط به مساله روحی و روانی بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: این تیم باید مقابل تیم های مدعی و بزرگ چنان از نظر روحی و روانی آماده شود که اجازه خودنمائی به آنها به ویژه در زمین خودی را ندهد.

وی اظهار کرد: گسترش فولاد فصل گذشته با حمایت هواداران در بازی های خانگی به سختی نتیجه به رقبای خود واگذار می کرد که این روند باید همچنان تداوم یابد.

نظرزاده ادامه داد: کادرفنی گسترش فولاد باید با اتخاذ تدابیری خاص نه برای کسب تساوی که برای به دست آوردن هر سه امتیاز بازی ها وارد میدان شود، وگرنه آینده این تیم نگران کننده خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.