کد خبر : 1383
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 7:59

پوشش اخبار شورا وضعیت مناسبی دارد

پوشش اخبار شورا وضعیت مناسبی دارد

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تحلیل محتوای مطبوعات و پایگاههای خبری و سایت های فعال در استان از وضعیت مناسب پوشش اخبار شورا توسط این رسانه ها حکایت می کند.

سعید حاجی زاده با تبریک روز خبرنگار به اصحاب قلم و ارباب جراید گفت: این روز را به تمامی خبرنگاران در مطبوعات محلی و خبرگزاری ها و صدا سیما تبریک می گویم و برای آنان توفیق آرزو می کنم.
عضو هئیت ریئسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: طرح بررسی میزان پوشش اخبار شورای شهر تبریز در قالب طرح تحقیقاتی و در قالب تحلیل محتوایی در حال انجام است خوشبختانه نتایج اولیه این تحقیق نشان می دهد پوشش اخبار شورا وضعیت مناسب و قابل ملاحظه ای دارد.
وی با اشاره به اینکه چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از جمع خانواده رسانه هستند اظهار داشت: شورای چهارم از اولین روز آغاز فعالیت خود تعامل سازنده ای را با مطبوعات و رسانه ها داشته است و جا دارد از تلاشهای خبرنگارانی که همواره پای ثابت جلسات شورای شهر هستند تقدیر کنیم.
وی با اشاره به اینکه عضو سابق شورای اسلامی شهر در حال حاضر در بستربیماری افتاده است پیشنهاد کرد اعضای شورای شهر تبریز به صورت جمعی به عیادت این عضو علی البدل شورای شهر بروند.
وی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون کمیسیون کارگری تنها یک جلسه برگزار کرده است خواستار تشکیل جلسه این کمیسیون برابر بررسی مواردی که به این کمیته ارجاع شده است شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.